Vovven Dino har kommit hem!!

Då har jag fått en ny familjemedlem och hans namn är Dino....Har gått och funderat på namnet hela dagen och det stod i sluttampen mellan Dino, Sture och Ruffy....Men nu har jag bestämmt det blir Dino...Det är ett namn som bara känns rätt när man ser honom den lille busen...



Kommentar: Dino var lite orolig när han lämnade sina syskon och åkte bil första gången och tittade långt efter sitt gamla hem!!

Tre och ett halvt år har det gått sen jag blev av med min gamle Golden Hobbe och jag har saknat honom och tänkt på honom varje dag sen dess, anledningen till att jag aldrig skrivit nåt om Hobbe i min blogg är för att jag kännt att han var för bra och betydde för mycket för mig för att blandas in i bloggen...

...Det känns verkligen bra fått en ny vovve för jag har saknat det väldigt mycket, hunden är människan bästa vän heter det ju och det är nog ett av de mest sanna ordspråken som finns.....Och Dino har redan fått mig på fall, det krävs mycket uppmärksamhet för att hålla koll på den lille rackarn, men det gör jag så gärna....Dessutom hjälper mina föräldrar till och han kommer nog vara mycket hos dem speciellt i början då de har en trädgård för honom att vistas i vilket jag inte har...



Kommentar: Brorsan med Dino!!

Jag behövde verkligen en vovve, nån att lägga energi och kärlek och tankarna på.....Jag kände det veckorna innan här att jag inte är så jävla nöjd med vissa saker i min tillvaro.....Bland annat boendesituationen som ständigt får mig att känna ångest när jag närmar mig hemkvarteren....Jag tror fan inte det finns nåt bostadsområde i hela jävla Sverige som har så mycket folk som går med krökta ryggar, keps och rullator som området där jag bor.....Och det känns ju sådär alltså...

...Och är det inte dem så är det alla överviktiga, bleka, punkare/hårdrockare eller vad fan ni är med bister uppsyn som går förbi här.....Jag måste ta mig härifrån snart!!

En annan sak som inte känns nåt vidare är att jag har så svårt att komma iväg på semster under sommaren.....Jag måste erkänna att det känns ångestfyllt att se alla som lägger upp vackra bilder och berättar om sina äventyr på Facebook med käraste eller vänner samtidigt som jag sitter här och inte kommer nånstans....

....Nu har jag gjort kollo 1 månad plus jobbat nån vecka med ett extrajobb men från och med nu fram till slutet av augusti är jag, kanske inte ledig, men har alla möjligheter att åka iväg på lite olika trippar alla fall.....Problemet är att jag totalt saknar resesällskap och det är nåt som verkligen inte känns bra...



Kommentar: Efter en hel dags resande och nytt hem blev det lite mycket för Dino så han slockande i gräset!!

Jag vill verkligen ut och resa och besöka nya platser, men helst inte ensam.....Visst har jag vänner och bekanta, men inga som som vill ut och resa ihop alla fall....Och då pratar jag inte om en jorden runt resa som tar 6 månader, nej 3-4 dagar på västkusten skulle duga för mig men jag har inte ens resesällskap till det och det känns verkligen inte bra!!

Det ryktas......Att OS krönikan från Barcelona 92 var den bästa av OS krönikorna!!

Det ryktas...Att Andre Pops som vanligt har tagit på sig "Spela Allan skjorta" till sändninge ikväll....Och att han och Puskas är ett gjutet lika som bär!!

Det ryktas.....Att Mr 80 tal dragit på sig könssjukdomar i Bodrum!!

Det ryktas....Att jag är jävligt trött på att gå på hotellet då det jämt kommer nån ny mupp som försöker verka tuff och säga att min brorsa bura in honom.....Jag skiter fullständigt i det!!

Nu är det dags att gå ut, fin kväll idag onsdag den?....Ja vad fan det nu är...


Kommentarer
Postat av: Nisse-Solsken

Du skaffade dig en hund istället för kvinnligt sällskap.. Gjorde du rätt i !!!!

2012-07-25 @ 21:37:37
Postat av: robban

Dino kan vara de böägiaste namnet i världen nogånsin jävla gay

2012-07-26 @ 01:33:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback