Ännu ett steg på karriärstegen!!

Imorgon så gör jag entré i mitt fjärde jobb......Jag jobbar redan som lokalreporter, kör budbil och är kontaktperson.....Men det känns som att det här budbilsjobbet inte kommer ge så mycket arbetstid som jag hoppats på ett tag så därför blir det så här och så får vi se hur det funkar....

...Jag kommer (om jag sköter mig) få tillfälle att jobba ungefär så mycket som jag vill inom olika typer av lagerverksamhet.....Mitt mål är att jobba ungefär 1 dag i veckan som uthyrd "konsult" som det så fint kallas och imorgon gör jag debut på Arbesko i Kumla.....Så som jag förstått det så handlade det om att stå vid nåt band och packa ner skor i kartonger och det verkar ju otroligt stimulerande....Men va fan, 1 dag i veckan kan jag leva med det......Viktigast är ändå att det ger pengar!!



Kommentar: Vem tror dem att jag är egentligen??

Tidigare idag var jag inne på redaktionen och blev sittande och prata ideér för framtiden och minnen från förr med redaktörn......Jag är glad över att jag träffat redaktörn, han har lärt mig en hel del faktiskt.....Även om jag vid vissa tillfällen kan störa mig på hans stockholmska arrogans så vägs det mer än väl upp av hans kunnighet, förmåga att vara rak på ett bra sätt, humor (Jo redaktörn har faktiskt humor!) och nyfikenhet......Det glädjer mig att se nån i den åldern som fortfarande är så nyfiken på så mycket, det ger mig hopp över nånting....Jag vet inte riktigt vad.....Det är samma känsla av hopp jag känner när jag ser ungar vara ute och spontanidrotta....




Det ryktas.....Att farsan ska försöka sluta röka...Efter 50 år!!

Det ryktas.....Att Bäck ställer till med en masskrock i centrala Örebro och som "straff" för detta går 4000 plus.....Kan inte systemet sätta stopp för han??

Det ryktas.....Att Noren i helgen tog hem den stora fisketävlingen Fryken Runt för fjärde året i följd....Onekligen imponerande!!

Det ryktas.....Att jag kände mig starkare än på år och dar när jag var ute och sprang idag......Vanligtvis brukar mina krafter räcka till en spurt sista 10 meterna.....Nu spurtade jag sista 1000 meterna!!

Det ryktas.....Att dem krafterna kan behövas nästa helg då jag ska springa 1 mil i Åstadsloppet i Örebro!!

Det ryktas.....Att Bjebbe är den nye Steamin Andy.....Vi som känner Steamin Andy vet att han åker utomlands lika ofta som jag byter strumpor och till nästa helg drar tydligen Bjebbe utomlands...Igen!!

Det ryktas......Att senaste helgen innehöll den mest misslyckade utgångskvällen på väldigt länge!!

Det ryktas....Att Expressens suveräne sportjournalist Johan Orrenius i sin senaste krönika utsåg ösk till årets största flopplag....Jag håller med till fullo!!

Det finns visserligen mer att ta upp som hänt de senaste dagarna, men det får vi ta en annan gång för nu är klockan över 12 och jag måste lägga mig så jag orkar upp till mitt nya drömjobb imorgon / A. Björk....

Kommentarer
Postat av: GildePalema

Måste en VD/Platschef ha 4 jobb för att gå runt???

2011-09-28 @ 06:20:38
Postat av: Anders

Som VD så hänvisar jag den frågan till min presschef!!

2011-09-28 @ 17:41:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback