Kul lira poker...

Det här blir ett inlägg som domineras av bilder....





Kommentar : I veckan drog jag iväg på en spontan tur till Nora av alla ställen....En liten , mysig stad med vacker natur!!



Kommentar : Frågan är om inte Valentinos är Kumlas bästa matställe....Både deras vedugnsbakade pizzor och fräscha pasta håller hög klass....Det här är Pasta Mexikana som jag beställde och det var bland det starkaste jag ätit, fick nästan tårar i ögonen så starkt var det.....Ägaren, som jag pratat lite med innan, kom fram och pratade lite med oss under vår måltid och när han såg att jag åt Mexikana skrattade han bara rått och gick därifrån, vet inte hur jag ska tolka det??



Kommentar : Min arbetskollega Lodetti i full färd med att skyffla in en pizzabit i sin tunna webdesignerkropp....Lodetti är en kille med bra driv i!!

 

Kommentar : I fredags var det poker hos Gilde....Var länge sen jag lirade och jag tycker det blev riktigt kul faktiskt....Var ett skönt gäng på plats, solen gassade på utifrån och jag gjorde en storartad comeback i första turneringen där jag mer eller mindre var utråknad 4-5 gånger, men ändå klarade mig kvar till heads up....Där blev det dock torsk, inte helt oväntat min statistik i heads up genom åren är en skrämmande läsning......

...Till höger ser vi min nemesis inom kortsammanhang,  en utslagen Gilde som åkte ut direkt i första turneringen.....Gilde vore dock inte Gilde om han inte kommit tillbaka och bufflat hem den den efterföljande turneringen.....För egen del så försökte jag undvika att spela mot Gilde under hela kvällen, jag gjorde nåt försök att trycka till han men de högre makterna reagerade då direkt och tryckte ner med mig en enorm kraft och efter det insåg jag att det är lönlöst!!



Kommentar : Här har vi vinnaren som slog mig i heads up i första turneringen...Hockeyrobban, titta på fanskapet vad nöjd han är....Spänd som en fiolsträng satt han när vi spelade, man kunde tro det låg en miljon i potten och när hans seger var klar följde ett segervrål som måste hörts till Kina......Fy fan!!

Det ryktas....Att Kimboll och jag bjudit in 55 personer till brännboll cup Lördagen den 21:a Maj i Örebro.....Senast jag kollade var det 2 personer av de 55 som tackat ja.....Jag och Kimboll.....Vakna!!

Det ryktas....Att jag kommit på att jag kanske inte är så jävla bra på kommentera speedway i radio som jag nu ska göra....Satt igår under GP och tränade lite och det var minst sagt stapligt!!

Det ryktas....Att flugor och insekter barrikaderade Susannas kropp medans de lämnade mig helt ifred när vi var ute och sprang!!

Det ryktas....Att Gilde ringde och skrek i telefonen om hur het fröken röd på GP speedwayen var!!

Det ryktas....Att min favorit i mästarnas mästare är en tjej, Hanna Ljungberg.....Hon imponerar på mig!!



Kommentarer
Postat av: susanna

Kan bero på att jag sprang först och fick ta mig an dom små helvetena likt en äkta trooper, medans du tryggt luffsade tryggt en bit bakom ... ;)

2011-05-01 @ 21:39:08
Postat av: sander

Poker är inte din gräj

2011-05-02 @ 16:10:32
Postat av: Bäck

Fy fan, det kunde jag ha satt pengar på att Anders sprang bakom !

Olustig var ordet =)

2011-05-02 @ 21:13:12
Postat av: Jägarn...

När vann Anders en headsup senast?

2011-05-06 @ 08:04:18
Postat av: Isabella

Bra sida du har! Jag har läst igenom några av dina andra inlägg och jag gillar vad jag ser :).


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback