Hur ska det här sluta...

Klockan är i detta nu 10:35, om cirka 3 timmar rullar jag iväg mot Västervik för att sända Indianernas bortamatch i radio....

...Det känns spänt, men samtidigt kul....Spänt av den anledningen att jag åker iväg dit själv, man hade ju gärna haft med sig nån när man gör sitt livs andra match, blir det nåt teknikstrul så är ju inte jag världens händigaste/smartaste direkt, det kan nog alla som känner mig intyga...

...Men samtidigt känns det förbannat kul, jag minns matchen mot Piraterna i Motala vi sände förra året, det var utan tvekan bland det roligaste jag gjort i hela mitt liv...



Kommentar : Så här kan det se ut när de 4 tampas om placeringarna på ovalen!!


Samtidigt som jag är på plats i Västervik så sitter min bisittare Patrik ( Indianernas speaker ) i Kumla...Han är riktigt duktig tycker jag inom det här området och har klart större kunskaper om speedway än mig, så det blir han som får ta hand om de avancerade analyserna...

...För egen del ska jag försöka tänka på att inte låta som jag vanligtvis gör när jag följer Indianerna.......Ord och analyser som Fan, helvete och din långsame jävel kanske inte uppskattas så mycket i direktsänd radio??


Jag har bestämmt mig för att slutföra kursen på universitetet, har varit riktigt jävla trött på den ett tag och det lutade faktiskt åt att jag skulle strunta i resten.....Men funderade över helgen som var och bestämde mig för att hänga i och igår när jag var i skolan kändes det faktiskt bättre....

.....Jag har hamnat i en grupp med två killar jag trivs mycket bra med under de avslutande uppgifterna vi har.....Dem är ganska lika mig till sättet, sportiga och trevliga ( vilket jag hoppas jag är ) Torra akademikersnubbar och tråkiga tjejer står mig upp i halsen så det känns skönt att ha hamnat i en grupp där man känner sig hemma!!



Kommentar : I Lördags svängde jag förbi Steamin Andy som låg i sin solstol och drack öl samtidigt som han tittade på när tjejen städade deras bil.....Efter att ha solat så kastade vi lite pil på Steamin Andys fallfärdiga piltavla.....Jag vann 6 öl!!


Det ryktas....Att Noren ännu en gång ringt upp hysterisk från en fest och hävdade att det kryllade av fina brudar där....Vad är Norens motiv, vill han ge sken av att vara nån som ständigt har snygga brudar runt sig?? Eller är det nånting annat??

Det ryktas....Att det går trögt med annonsäljandet till Sommarbladet...Semester, fullt schema ändå,dragit in på annonsering och fan och hans moster.....Förklaringarna till att inte vara med avlöser varann!!

Det ryktas...Att det blir en roadtrip mellan mig och Bäck i år med.....Kungshamn 2009 , Västervik 2010......Vad komma skall 2011??

Det ryktas...Att Susanna fyller år idag, grattis önskar jag dig gamle löparpartner!!


Nu har klockan dragit iväg till 11:25, om jag ska hinna äta, ta ut pengar på banken och fixa några ärenden innan avresan så är det hög tid att börja göra sig i ordning nu....Om ni lyssnar ikväll kan ni även skicka in frågor eller önska en låt / Mr Björk!!


Kommentarer
Postat av: Berg

Blir spännande att lyssna ikväll, hoppas jag får in 94,3 på våra gamla skittruckar på jobbet!

2011-05-10 @ 11:50:44
Postat av: Loden

Jag kommer oxå lyssna Bjässen. Lycka till!

2011-05-10 @ 12:03:01
Postat av: Anders

Tack grabbar ;)

2011-05-10 @ 12:05:24
Postat av: Majbritt

Jag lyssnar det kan du lita på.

2011-05-10 @ 17:41:43
Postat av: beciell

Sommarens snyggaste och hetaste Converse till salu. Helt unika och helrätt just nu med USA-ränderna. Perfekt till jeansshortsen i sommar, först till kvarn gäller: http://beciell.blogg.se/2011/may/saljes-unika-converse-usa-stars-and-stripes.html

2011-05-10 @ 17:57:12
URL: http://beciell.blogg.se/
Postat av: Anneli

Anmäl dig till Dagens Blogg!:D

Jag lottar ut 3 nya vinnare imorgon:)

här:http://anneliih.blogg.se/2011/may/tisdag-dagens-bloggd-1.html#comment

2011-05-10 @ 18:22:24
URL: http://anneliih.blogg.se/
Postat av: milena malmros

Vad jobbar du som? :)

2011-05-10 @ 18:49:14
URL: http://milenamalmros.blogg.se/
Postat av: simon gustavsson

han jobbar som snyltare av systemet , fy fan för grisen ! ne ståplats i sjöparken borde han få

2011-05-11 @ 16:01:10
Postat av: Susanna

tack anders! :-)

2011-05-12 @ 16:22:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback