Fan va skönt det är slut...

Igår gjorde jag min sista, förmodligen nånsin, dag på Örebro Universitet....Det är ett under att jag genomfört den här kursen med tanke på hur förbannat omotiverad jag varit de senaste månaderna.....Vi avslutade med att skriva en A-uppsats i grupp....Som tur är så hamnade jag ihop med två schysta killar, annars hade jag kastat in handuken....

...Igår hade vi opposition på uppsatserna, det innebär att man skulle läsa igenom och kritiskt granska någon annans uppsats och att en annan grupp kritiskt granskar vår uppsats.....I gruppen som opponerade på oss satt det en tjej som vägrade kolla på mig, jag vet inte vad fan hon höll på med....Vi var tre i gruppen och hon växlade mellan att kolla på dem hela tiden under 15 minuter och uppträdde som jag inte fanns...

...Jag kände verkligen hur det började koka inombords och jag fick bita mig i läppen för att inte säga nåt riktigt olämpligt till tjejen, som för övrigt var väldigt fet..

....När jag slutade min utbildning till fritidsledare så kändes det vemodigt.....Jag kände att jag utvecklades som människa där, jag hade massor av roliga minnen och kursen innehöll flera lärare som jag kan sakna än idag.....Gällande Örebro Universitet kommer jag inte sakna nånting, tvärtom, fan va skönt att det är slut!



Kommentar : Mamma, syster Eva, Dennis, Bjässe Zack och Jimpa!!


Men nu är sommaren här, det känns som den smygit sig på utan att man riktigt märkt det.....För min del blir det jobb på KN, med allt vad det innebär från skrivande, annonsjagande och radiosändade.....Dessutom blir det förmodligen två mindre resor med de jag är kontaktperson till och nån dags budbilskörande här och där.....

...Men helt klart håller det inte längden, jag måste skaffa mig mer jobb och vad är nåt jag får ta och fundera på över sommaren....Resor som är inbokade är en 3-dagarstripp med Bäck nånstans, förmodligen Västkusten och GP Speedway i Målilla, 3 dagar i Augusti ihop med Gilde och några till?

Har funderat på att dra iväg på nån charter resa med i nån vecka de senaste dagarna, men får se hur det blir med det.....Jag funderar över mycket som aldrig blir av, men känner att det vore skönt att komma bort ordentligt nånstans och får jag åka ensam är inte det hela världen.....Jag har alltid trivts bra ensam och gränsen till att gå in under kategorin ensamvarg är inte långt bort!!



Kommentar : Kronblom?



Kommentar : I förrgår hjälpte jag Sandberg att bära 2 tunga bord......Det höll dock på att urarta fullständigt då lyset gick i Sandbergs skumma trappuppgång när vi höll på att bar upp ett tungt ekbord.....Det blir helt kolsvart när lyset försvinner där och vi befann oss mitt i den snirkliga trappen med närmsta lysknapp långt borta......Tack vare min psykiska styrka och organisatoriska förmåga tog vi oss dock hela väggen upp!!


Det ryktas....Att Gilde stod och drack sprit och härjade ordentligt under matchen Adolfsberg - IFK Kumla igår, speciellt närmsta linjedomaren trakaserades grovt!

Det ryktas...Att intresset för Sveriges EM kval imorgon känns minst sagt ljummet!

Det ryktas....Att jag var på banken och bad att få kontrollera en sak på mitt företagskonto, så tjejen i kassan slog upp det......Vad jag dock inte tänkte på var det faktum att när jag fört över moms därifrån till ett annat konto, hade jag istället för att skriva " överföring moms " i avsändar-meddelandet skrivit snopp på flera ställen.....Jag försökte hålla masken när vi satt och tittade igenom mitt konto, men till slut brast hon ut i skratt och jag var tvungen att förklara mig!

Det ryktas....Att Fotbolls VM anordnas Lördagen den 18:e Juni, hoppas på bra uppslutning!

Det ryktas....Att Sandberg blandar stora och fina groggar!




Kommentar : Man hade förväntat sig ett tack, men fanskapet hånar mig istället!


Imorgon är det nog kort hos Gilde, jag kommer förmodligen vara lika ofarlig då som vanligt....Men så länge inte Gilde vinner så är jag nöjd och nu börjar Rocky på tv här / Mr Björk

Kommentarer
Postat av: Kimboll

Snopp!!!

2011-06-03 @ 08:22:26
Postat av: Jägarn

Jag tycker närkedialekten är imponerande i flyttklippet!!! Jag får fan skämmas så fort jag lämnar kommun!!!

2011-06-03 @ 20:42:02
Postat av: Bäck

Ni hade inte Opponering då?

2011-06-04 @ 13:32:51
Postat av: Nutta

jag tycker Sandberg är bra!

2011-06-04 @ 23:07:04
Postat av: Jocke (mr80-tal)

Hahahaha, Anders jag tror du skulle platsa bra på en oljerigg:)

2011-06-05 @ 21:24:53
Postat av: Hemlig

Fan vad het syrra du har!!!

2011-06-06 @ 17:40:17
Postat av: Linnea Östergren

Hej hej vad spännande dina poster är! kommer definitivt läsa på din blogg lite mer! :p Ha en kul helg =P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback