Stiltje...

Har inte skrivit ett inlägg på 6 dagar och det finns inte så mycket att skriva om för tillfället känner jag...Och en del som jag skulle kunna skriva om vill jag inte skriva om, ty det finns en gräns även för mig hur mycket jag vill filosofiera kring mig själv och mina upplevelser offentligt...

...Vi kan väl istället gå igenom sändningen via radio som jag gjorde i tisdags från Målilla då Indianerna gästade Dackarna inför drygt 4000 personer....Vi var där ( Jag och Patrik som var med på plats ) i hyfsat god tid, men självklart blev det strul ändå, nåt annat var väl inte att vänta.....Först såg vi platsen vi tilldelats, jag trodde det var ett skämt....Men dem tyckte tydligen vi skulle sitta precis bakom 3 mega.högtalare som förutom att de förstört vår hörsel gjorde att man bara såg halva banan...




...Så vi tog vårt pick och pack och lämnade den plats vi tilldelats och erbjöds istället en plats på taket där de brukade stå och filma när det är GP....Förutom att jag höll på att ramla baklänges ner från stegen till banan, villket förmodligen medfört att jag avlidit, så var det ok där uppe men Patrik var inte riktigt nöjd så vi fick röra på oss igen....

...Till slut stallde vi oss utomhus alldeles vid depån och i sista sekunden så började vårt headset fungera, det strulade innan vilket fick mig att ett tag kombinera kraftiga svettattacker med tron att vi skulle få kasta in handuken.....Och allt springande och fixande innan gjorde dessutom att jag gick miste om den enorma buffe som serverades för den var verkligen ENORM.....Snacka om att de har klass på sina arrangemang i Målilla!

Tycker det gick ganska bra med själva referandet ändå, tanken med att vi åkte ner två var ju att vi skulle kunna prata båda samtidigt men Patriks headset ville inte fungera så vi fick turas om att kommentera heaten med ett headset.....Jag börjar hitta vissa rutiner som jag kan stöta mig emot, men fortfarande slänger jag ur mig oförklariga uttalanden, som när jag såg en skärmflygare i luften men istället sa att det var ett gäng fallskärmsjägare ovanför!!




Det ryktas......Att jag har en drös pinsamma uppdrag att utföra på semestern nästa vecka efter att Bäck slagit mig på Frisbee Golf!

Det ryktas....Att ÖSK är en klubb som befinner sig i fritt fall....Jag vill påminna att jag tippade att dem skulle hamna på plats 6-8 inför säsongen, något som medförde att jag fick motta hånfulla skratt från självsäkra " ösk:are " som verkade helt övertygade om att de skulle bli sämst 3:a......Jag kände dock på mig att det skulle bli ungefär så här.....Som det ser ut nu så är det väl snarare så att jag tippade dem för högt än för lågt!

Det ryktas.....Att Bäck blev upprörd när Noren försökte "lära" honom hur man uppträder på ösk:s läktare!

Det ryktas....Att Loden och Berg fixat Vansbrosimningen utan att drunkna!

Det ryktas....Att jag lämnade min tallrik obevakad på föräldrarnas altan för en minut, när jag kom ut satt en fågel och åt på tallriken!

Det ryktas.....Att Bäck slog mig på biljard spelandes med vänster hand.....Finns det nån sämre biljarsspelare än mig på detta jordklot...Tveksamt?

Det ryktas....Att Globetrottern Majbritt är på Maldiverna....Den människan är fan på resande fot oftare än han står bakom disken på Statoil!

Det ryktas....Att jag är sugen på att dra till EM nästa år i Polen/Ukraina!


Det var allt för idag, nu ska farbror Anders dricka vatten sen sova.../ Mr Björk


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback