Kumlanytts frågesportsmästare, det är jag!!

Efter att ha hört frasen " Du hänger inte med ", en gång för mycket från redaktörn så beslöt jag att anordna Kumlanytts frågesportsmästerskap.....Efter visst trixande med att hitta ett speldatum så kunde vi idag samlas för att äntligen göra upp...

..Redaktören började ruskigt starkt och kändes oslagbar när han på den första frågan namngav nån ungersk kompsitör från medeltiden, eller vad fan det var.....Efter några varv fick dock redaktören ett telefonsamtal som höll han borta i 3 minuter, när han kom tillbaka möttes han av en chock.....Jag hade gått från 0 till 5 pluppar efter 5 raka rätt...

..Efter det släppte jag aldrig greppet, visserligen hade jag problem med att svara rätt på ämnet naturvetenskap, men det löste sig det med till sist och mycket rättvist kunde jag i ett startfält på 5 deltagare ta hem segern som Kumlanytts frågesportsmästare!!



Kommentar : Uppgivna deltagare när jag tar ännu ett steg närmare segern!!

Det ryktas.....Att jag hade en bra trend här i veckan.....Först kraschade jag bilen i en snövall ( som går att läsa om i föregående inlägg ), sen fick jag p-böter på 600 vid Universitetet, för att igår följa upp med att slarva bort mina husnycklar.....Gick och letade i 30 minuter i hela lägenheten, inklusive mina fickor på byxorna......Flera timmar senare när jag gett upp hoppet om att hitta nycklarna låg dem i mina byxfickor, hur fan gick det till??

Det ryktas....Att Thomas är på väg till Bobby!!

Det ryktas....Att jag åker till England om prick 5 timmar och 13 minuter!!


Därför är det nog dags att avsluta här....Vår buss går från Weidermans kl 3:45, fan vad kul tid.....Känner jag mig själv rätt så kommer jag inte kunna sova på bussen för det kan jag aldrig, såvida jag inte är full.....Åker dit med Yxhult och vi är där till Söndag, matchen som vi ska se blir West Ham - Arsenal....Mitt tips, 1-2......Sist jag åkte till England slängde tullpersonalen alla mina hygienartiklar i en soptunna samtidigt som de stod och skrattade.....Jävla grisar....Det missödet kommer jag inte råka ut för nu, vi får väl se om det blir nåt annat istället......Oi, Oi!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback