Skrivkramp...

Ibland finns det inte mycket att skriva om......Som nu......

...När den här bloggen startade gjorde jag det till 100 % för min egen skull, jag gillar att skriva och det är även ganska kul att ha sparat och gå tillbaka och läsa om saker man gjömt........ Men ville jag ta ett uppehåll på några månader en tid tillbaka i bloggen så gjorde jag det.......Så skulle det kunna vara nu med, men så är det inte riktigt...

....Bloggen har fått många trogna läsare och jag känner ett visst ansvar därför att uppdatera den med jämna mellanrum, även om jag inte alltid har lust med det......Jag funderar ibland på bloggkollegor som uppdaterar sin blogg med 3-4 inlägg varje dag......Vad fan skriver dem om egentligen?? Hur orkar dem??




Idag vill jag minnas att det var 1 år sen på dagen jag träffade Erika....Drygt 3 månader senare gick vi skilda vägar.....Jag tyckte bra om henne, men det kändes ändå som vi var lite för olika för att ha en framtid ihop.....Det är nog ingen som har frågat mig nåt om henne.....Varför tog det slut, vad hände....Såna frågor....

....Något som förvånat mig....Inte för jag hade väntat mig en anstormning av frågor, men ändå betydligt mer än vad som var fallet nu, dock känns det bara skönt att ha sluppit såna frågor.....Man kan väl säga att vår relation rann ut i sanden lite kort sammanfattat.....Jag hade gärna fortsatt träffa henne, det ska jag villigt erkänna.....Men hennes ointresse av att hitta på saker och ta egna initiativ fick även mig att tappa intresset alltmer och till slut kändes det bara som allt rann ut i sanden...Jag undrar vad hon gör idag för nåt.....1 gång har jag träffat henne efter vi bröt och det var halv två på en Örebropub och ingen av oss var väl direkt i närheten av att gå under benämningen nykter, eller ens salongsberusad då....

...Självklart hoppades jag att det skulle utvecklas till nåt allvarligt med Erika, men innerst inne kände jag ganska snabbt att det inte skulle göra det.....Den stora anledningen till att jag hoppades på att det skulle bli nåt var nästan att jag då inbillade mig att jag skulle kunna glömma Jenny snabbt, men så funkar det ju inte....

....Man kan inte lura sig själv och man kan inte lura sitt hjärta, det är en omöjlig uppgift......Jag tänker på Jenny mycket än idag.....Nu var det ju inte så lyckat att bli störtförälskad i en kvinna som redan befann sig i ett lyckligt förhållande, men man kan ju inte ro för sina känslor, eller hur??




Dagens historia.

Två killar irrar runt på ett varuhus när de plötsligt krockar med sina kundvagnar.
Den ene: ursäkta krocken, men jag letar efter min fru och såg inte dig.
Den andre: vilket sammanträffande, jag letar också efter min fru.
Den ene: jaha, jag kanske kan hjälpa dig, hur ser din fru ut?
Den andre: hon är lång och har långa slanka ben, mörkt långt hår, toppiga bröst och en fast rumpa. Hur ser din fru ut?

Den ene: skit i henne, vi letar efter din!!!


Det ryktas.....Att klassiska Sator ska släppa en ny skiva!!

Det ryktas....Att jag tror att AIK hamnar på övre halvan och ÖSK hamnar inte bland seriens 5 bästa lag alla fall....ÖSK har haft sin peak nu, den hade dem förra året när de kom trea....Nu kommer det börja gå utför för " topplaget " ÖSK!!

Det ryktas.....Att Bäck inte håller på några lag, han " sympatiserar " med dem......Inte nog med att han sympatiserar med Brynäs, han sympatiserar med ÖSK också.....Ett smart drag att säga utåt om man vill slippa ta ansvar och stå upp för sina EGNA åsikter!!

Det ryktas.....Att Tomas sa/skrek " Skål för Johhny Cash " minst 10 gånger i Lördags och sen svepte en mintu shot!!

Det ryktas.....Att Tomas blev utslängd efter att ha tappat/kastat en drink på en tjej!!

Det ryktas....Att Jestsetläraren sitter i 25 graders sol och har det bra på Gran Canaria!!

Det ryktas....Att Pang i Bygget är tidernas bästa humorserie!!


Nu har klockan tickat iväg bra långt efter midnatt, ska jag orka gå upp och sälja annonser imorgon så är det dags att sova nu.....I helgen ska jag träffa Indianernas trupp för övrigt när de har Kick Off inför pressen med en fotbollsmatch plus nån form av tillställning efter fotbollen, det ser jag fram emot...Tjing!!


Kommentarer
Postat av: John brikell

Pang i bygget?! Foppa!? Sator?! AIK!? Åshöjden!? Nu kan jag i alla falla lungt sluta ta dina åsikter på allvar. Jag har nog aldrig stött på maken till samlad dynga innan.

2011-02-25 @ 09:43:24
Postat av: Anders

Vad har du emot dessa namn John...Jag vet att din politiska ådra av naturen slår underifrån...Men innebär det automatiskt att du har svårt att ta till dig allt som är bra??



Hur kan man exempelvis inte uppskatta Pang i Bygget??

2011-02-25 @ 09:55:55
Postat av: John brikell

Visst kan även en gammal kämpe som jag uppsakatta när cleese utsätter Manuel för ringa misshandel, men i övrigt känns det uttjatat och framför allt långt ifrån tidernas bästa humorserie. Du har ju å andra sidan alltid varit en häcklare av rang så jag kan tro att du identifirerar dig med Cleese i den här serien.

2011-02-25 @ 10:19:28
Postat av: Anders

Det hatiska och ständigt missförstående förhållandet mellan Cleese och Manuel är humor i världsklass....I övrigt tycker jag England är ett ganska blekt land på alla dess sätt, men bra humorprogramm har de alltid kunnat producera!!

2011-02-25 @ 14:30:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback