Är så otroligt trött på...

Nej den har dagen går inte till historien som nån av de bättre i mitt liv, tvärtom det känns som det mesta gått fel.....Då var det roligare i Lördags när Liselott Loden bjöd in till 30 års fest i Ordenshuset.....Bra väder, kul folk där och fritt dricka - Det kunde inte bli annat än roligt....

...Jag höll dock på att svettas ihjäl när jag kom dit i trånga och åtsittande jeans som fick mig att förvandlas till en stor svettbomb i den 30 gradiga? värmen.....Men då jag såg Andersell gå runt i rosa shorts så blev lockelsen för stor att inte ha det likadant så ringde föräldrarna som var schysta och körde hit byxor modell kortare och jag kände mig då genast mycket bekvämare....

...Det var lite stelt i början av festen som det lätt kan bli när det är många som inte känner varann så bra, men det försvann ganska snabbt  i takt med att folk drack av den delikata bålen....Jag måste få receptet på den där bålen, den är alldeles ljuvlig!



Kommentar : Min mångårige vän Jens Loden iförd den iskalla tröja han fick i present av Jonas Almqvist.....Jens är utan tvekan en av de roligaste personer jag känner och han höll hov inför alla festdeltagare med den ena  historien efter den andra.....Vissa kanske inte var så märkvärdiga egentligen, men det finns en liten skara personer som kan göra underhållning av nästan vad som helst och Jens är definitivt en av dem!

Tjejen som fyllde Liselott hade fixat allting riktigt bra, nåt annat hade jag inte väntat mig från henne heller...Tyvärr fick jag ingen bra bild på Liselott med min telefon, men hon såg ut att ha kul alla fall och dominerade på dansgolvet.....En kul fest var det alla fall, mer sånt!

 

På väg hem från festen mötte jag upp Noren, som varit i Örebro, vid busstationen.....Vi tog sällskap hem då nåt miffo kom efter oss och började tigga vin.....Till slut orkade jag inte med hans tjat utan lät han ta några klunkar ur kartongen jag hade i påsen....Men fanskapet ville inte dricka, utan försökte gå iväg med hela flaskan och när jag då stoppade honom hällde han ut hela flaskan och när han därefter började dra i min nyinköpta tröja vart jag riktigt förbannad....Jag ville inte ha nåt bråk men det var tydligen det enda språk den där pajsarn förstod och han fick skylla sig själv att det gick som det gick för han och jag är säker på att Noren ( Som stod gömd bakom en buske, tittade på och åt hamburgare ) håller med mig....




Det ryktas.....Att Bäck har tatuerat hela vänsterarmen.....Ålderskris?

Det ryktas.....Att jag sålt in min första artikel som frilansjournalist.....Köpare blev ( om de nu inte drar sig ur i sista stund ) tidningen Fiskejournalen....Att jag sen inte kan ett dugg om fiske hoppas jag kunna dölja i mitt skrivande!

Det ryktas....Att jag är jävligt trött på att bo här....Visserligen är lägenheten ok ( även om jag till viss del tröttnat på den med ) men området här är under all kriktik.....Kan mycket väl bli en flytt till höst eller vinter!

Det ryktas....Att Noren har fått för sig att han kan springa ifrån mig om han vill på våra löpturer.....Du är välkommen att försöka så får vi se hur det slutar!

Det ryktas.....Att Puskas var 30 års festens största smygare!

Det ryktas.....Att Jens bryggde egen sprit när han bodde i Västerås!

Det ryktas....Att jag inte badat i en sjö en enda gång i sommar, totalt värdelöst!


Nu ska jag nog åka iväg och köpa mig en glass, god jul och gott nytt år / Anders



Kommentarer
Postat av: Loden

Men du skröt ju på festen att du badade där Bjässen!!??

2011-08-05 @ 17:24:37
Postat av: Anders

Dopade mig ju bara några sekunder, dessutom var klockan 12 på natten så vet inte om det räknas...

2011-08-06 @ 12:19:44
Postat av: Bäck

Jaså du dopade dig ? Vilket syfte hade du med dopningen? Ha ha

2011-08-06 @ 16:31:38
Postat av: Anders

Doppade kanske det ska vara...Ha Ha...

2011-08-06 @ 17:37:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback