Vad hände i Sheffield egentligen??

I fredags kom det hit lite folk eftersom jag fyllt år i veckan......Blev en ganska lagom tillställning alltihopa tyckte jag......Lagom för övrigt, ett ord som endast existerar bara i det svenska språket och i inget annat, bara en sån sak...

...Tre av personerna som var på plats var trion som för nån vecka sen var på resande fot i Sheffield.....Nämligen Puskas, Noren och Mr 80-tal......Trion har ända sen de kom hem gett ett rädhågset intryck och de uttalar sig endast i grupp om vad det var som hände i Sheffield egentligen och de få uttalanden som kommer känns inövade på förhand, som om de bestämmt sig för att tysta ner en skandal....

....Noren satt i fredags och gungade fram och tillbaka i soffan med knäna i hakhöjd!! och liknade stundtals en orolig mentalpatient.....Mr 80-tal satt och smuttade på ett par folköl och såg enligt flera andra festdeltagare blek ut.....Och The Big Kahuna himself, Puskas letade upp ett hörn i soffan och höll sig sen väldigt lugn.....Tillsammans påminde de om en grupp som varit med om nåt extraordinärt, men sen bestämmt sig för att till varje pris tysta ner allt....Så vad hände i Sheffield egentligen??


 


Kommentar : Hade inte förväntat mig några presenter direkt, så blev glatt överraskad när den ena bra presenten efter den andra trillade in....Här är några av dem!!


Det ryktas.....Att Farsan var med som trevligt sällskap och körde budbil idag.....Farsan blev dock skärrad när han blev utskälld vid en sopstation för att ha slängt plast i tidningscontainern av nån sur gammal gubbe.....Farsan fick inte fram ett ord till sitt försvar, men när vi åkte därifrån sa han att han borde ha sparkat han på pungen!!

Det ryktas.....Att jag kom tvåa i singelmästerskapen i pingis igår....Fick stryk av min lagkamrat Minta i finalen.....Var dock halvsjuk och 7 matcher i pingislokalens bastuvärme gjorde att jag kände mig helt slut lagom till finalen och orkade knappt få över bollen där....Trots att jag gjorde en usel match så var jag rätt nära vinst ändå.....Förlorade med 11-8 i skiljeset!!

Det ryktas....Att skrällen Majbritt tog hem min frågesportrunda i Fredag och belönades med en biobiljett!!

Det ryktas.....Att Gilde ägnade en timme åt att slå in sitt paket till mig, stort!!




Kommentar : Kamraterna stämmer upp i lovsång!!



Kommentar : Vad har ni att säga om den här samlingen och den förmodade promilehalten??


Här är några rader om Kumla Innebandys avancemang till div 1 med...

http://www.kumlanytt.se/nyheter.php?subaction=showfull&id=1301772521&archive=&start_from=&ucat=3,10&


Ska ta och ta tag i en läxa som vi har till början av veckan nu....Det är en paruppgift, och han jag gör den med svarar inte på telefon och har inte boken som behövs för att kunna göra den.....Känns ju jävligt stabilt!!


Kommentarer
Postat av: Kimboll

Vem var den rakade nazisten i slutet av filmen?

2011-04-04 @ 06:55:08
Postat av: Anders

Det var jag Kimboll, och ju förr det växer ut igen desto bättre!!

2011-04-04 @ 10:28:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback