Jag höll på att dricka mitt eget piss!!

Jakten på att bli kvitt mina hudproblem ( som jag skrev utförligt om i ett tidigare inlägg ) går vidare....Idag var jag inne på USÖ för att starta en ny behandling.....2-3 gånger i veckan måste jag nu ta mig in till USÖ för att ställa mig i nån form av tryckkammare som utsöndrar ljus, det var ungefär som ett stånde solarium...

....Känner en kombination av förväntan och förtvivlan......Förväntan på det sätt att jag hoppas det här ska utmynna i nåt positivt så man kan sluta leva sitt liv stel som en vandrande pinne som knappt vågar röra sig av rädsla för att det ska börja klia......Förtvivlan för antalet gånger det handlar om, 2-3 gånger i veckan och sammanlagt 20 tillfällen......Vet ärligt talat inte hur jag ska hinna med att flänga in dit var och varannan dag.....

...Positivt var alla fall att de hade drop in på den här maniken, och när man väl är där ska man bara stå några minuter sen är man klar.....



....Efter jag stått i den så var det dags för blodprov.....Sköterskan som tog det frågade innan om det kändes bra......Jag skrattade lite lätt och försökte ge sken av att vara den hårda och tysta typen.....

...Drygt 2 minuter senare så halvlåg jag utslagen i stolen och kved fram ett ynkligt " Kan jag få ett glas vatten ", samtidigt som jag såg lika blek ut som ett lakan och kände mig därefter, jag har alltid varit klen när det gäller sprutor...

...Sköterskan gick och hämtade mitt glas, när hon kom tillbaka klappade hon nedlåtande mig på armen och sa " Det brukar vara män i din ålder som är svagast, så du är inte ensam "....Hon hånade mig, men jag var för svag för att säga nåt tillbaka utan bad istället om en säng att lägga mig på...

.....Där låg jag några minuter innan jag reste mig och gick bort för att lämna ett urinprov....Med facit i hand skulle jag nog legat kvar några miuter till för jag kände mig både vimsig och yr......Klämde snabbt ut några droppar i en mugg som jag stallde på handfatet.....Lutade mig sen  mot väggen med armen och suckade djupt, var som sagt vimsig än...

Jag kände ett startkt behov av vatten och när jag vände mig så stod det ju en mugg där......Jag greppade tag i muggen och tänkte ta mig en klunk av det förmodade vattnet......Tiondelen senare så slog det mig som en blixt från klar himmel  vad det var jag tänkte göra, jag höll på att dricka mitt eget piss!!

Tänk om jag druckit upp muggen, jag var fan inte helt klar i huvet alltså och glömde bort för några sekunder vad det var i muggen, nu var det inte så jävla nära men ändå, för en stund så var min tanke att svepa i mig muggen.....Ha Ha!!


http://www.kumlanytt.se/nyheter.php?subaction=showfull&id=1302826669&archive=&start_from=&ucat=3,13,38&



Efter sjukhuset så åkte jag till en gruppdiskussion på City Konferenscenter som jag blivit inbjuden till via telefon.....Det handlade om att prata om spel och tips i 2 timmar och för besväret fick man 500....Visserligen 500 i presentkort i olika affärer och restauranger, men det var ingen tvekan om att ställa upp...

...Vi var 8 ditbjudna....6 män och 2 kvinnor i åldern 25-50 år.....Helt vanliga medborga, dock så hade ju alla där självklart ett visst intresse för spel.....Bredvid mig satt nån latino som tydligen vunnit 100000 nyss på en triss lott, det var det enda han sa sen var han i stort sett tyst i 2 timmar.......Lättförtjänta pengar!!

....Det är skönt att känna att man utvecklats som människa, för ja jag kände faktiskt att jag gjort det på den här träffen......Befinner man sig i en grupp med främmande personer är det ju betydligt lättare att märka en sån sak som sin egen utveckling jämfört med om man umgås med sina vanliga vänner ....Jag tar för mig mer, har fått mer auktoritet, säger precis vad jag tycker och kan göra ganska hyfsade analyser emellanåt...

...Det kändes faktiskt att resterande gruppmedlemmar blev lite imponerade av mina analyser och mitt språk, det är inte ofta man får så en så tydlig känsla över sig att man verkligen har utvecklats som människa.....Men här fick jag  det och det var en skön känsla!!



Under mötet så satte en av kvinnorna i halsen och gick ut ur rummet.....Runt 20 sekunder senare så slängde hon upp dörren och hennes ögon lös av skräck.....Det tog nån sekund att fatta att det var allvar, men efter det flög 7 deltagare upp mot henne för att hjälpa....1 deltagare satt kvar och tittade på med handen i godiskålen....Jag!!

Hon hade fått nåt saliv som fastnat i halsen och såg riktigt skräckslagen ut för några sekunder, samtidigt som hon kippade efter luft,  men det gick bra till slut som tur var, skönt för henne såklart,  och jag kunde fortsätta äta ur godiskålen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback