Zigenaren & Flugviktaren sänkta!!

Igår gick jag iväg till zigenaren för att spela lite tv spel.....Kom dit något senare än förväntat eftersom det drog ut på tiden att skriva en artikel om Yxhult inför säsongen, den blev jävligt lång....

...Alla fall var 3 andra personer där och senare anslöt även den välbärgade Sandberg och flugviktaren Noren....Varför jag kallar Noren för flugviktaren ska jag förklara snart....Tänkte ta det lugnt med drickandet eftersom jag har jobbat idag, men när zigenaren hällde upp shot efter shot hade jag inte kraften att stå emot och snart var jag betydligt mer berusad än planerat...


Jag minns inte hur det startade men plötsligt brakade det loss och Zigenaren flög på mig och försökte göra slut på mig......Min reaktion var dock en kombination av en panters smidighet och en elefants råstyrka och snart hade jag kopplat ett järngrepp kring Zigenarens kropp med mina händer, han satt lika fast som han gjort i ett skruvstäd...



Kommentar : Zigenaren försöker lära sig att dansa finsk tango!!


Med zigenaren fastnitad dök ännu en motståndare upp, eller motståndare vet jag inte om han är värdig att kallas, luftmotstånd är väl ett bättre ord som beskriver Noren när det blir figth....Flugviktaren Noren hävdar själv stolt att han fick in en skön höger i mitt mellangärde, men det var något som jag själv överhuvudtaget inte kände träffade ens... Med zigenaren fastlåst undr min vänsterarm så tog jag mig an även flugviktaren med mitt högra ben och arm, och mer behövdes faktiskt inte för att få flugviktaren på fall...

Faktum är att jag tror jag tagit flugviktaren även om mina händer var bakbundna och fötterna ihoptejpade....Alla fall, genom en snabb kombination av att dra till i flugviktarens axel samtidigt som jag sparkade undan benen på han så föll han handlöst som en fura....När flugviktaren föll så gjorde han det även så graciöst att han drog med sig zigenaren i fallet, som två utslagna byfånar låg dem nu på golvet och bad om nåd.....Sänkta av en ensam person, frågorna efter uppgörelsen hopar sig......

...Hade verkligen inte zigenaren mer att sätta emot än att jag kunde hålla fast han med endast min vänsterarm, är jag så stark eller är det zigenaren som är ganska klen?? .....Varför faller jämt flugviktaren ihop som ett korthus efter bara några sekunder när det blir fight.....Varför??........Varför la sig inte min allierade Sandberg i fighten när han såg att två stycken hoppade på mig......Trodde han att jag skulle klara mig själv, eller chickade Sandberg helt enkelt ur??




Kommentar : Under söndagspromenaden höll jag på att gå vilse!!


Det ryktas......Att medans alla ÖSK:s supportrar i samlad trupp marscherade mot arenan, satt Puskas kvar och smög och tittade ut genom ett fönster och gick sen iväg ensam och satte sig på familjeläktaren!!

Det ryktas....Att Bloggen hade besöksrekord i Onsdags av någon anledning....Hela 48 unika besökare och 99 sammanlagda visningar var siffrorna då!!

Det ryktas.....Att Svensson verkade jävligt kåt igår!!

Det ryktas....Att jag ser fram emot att åka till Stockholm på torsdag med Sandberg och kolla AIK - IFK Göteborg!!


Är så trött så det värker i kroppen nästan nu, men sitter uppe för att kolla NHL match mellan Chicago och Vancouver, men får nog kasta in handuken....Imorgon börjar arbetet med Kumlanytts sommarblad, för min del kommer det handla om att dra in annonser....Skolan har jag helt tappat motivationen för om jag ska vara ärlig, tråkigt men sant  ....God natt!!

Kommentarer
Postat av: Kimboll

http://www.youtube.com/watch?v=0vpDMNQ4nN0&feature=related



Så jävla bra, även din far tycker att det är en "typisk gubb bil"

2011-04-18 @ 08:28:10
Postat av: Anders

Hellre en gubbil än en tjejbil som du åker runt i Kimboll, det skulle även vara intressant att höra vad det senaste debaklet gällande den ökända skumraskfirma Zetterman/Pikkarainen handlade om!!

2011-04-18 @ 11:35:37
Postat av: Kimboll

Det som hände här senast skulle du gärna vilja veta va? De senaste "kunderna" har tystnadplikt så det kommer du inte att få reda på.

2011-04-18 @ 14:44:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback