Snabb vecka!!

Den här veckan har gått grymt fort, känns som det var Måndag igår typ....Idag har jag ingen inspiration att skriva och inte mycket att skriva om, men är så uttråkad så jag hamnade här ändå så får väl försöka få ner några rader...

Imorgon är det en fullspäckad dag med Kumlanytt....Först på morgoen eller förmiddagen ska jag ner o kolla in nån simtävling, efter det spelar Yxhult, sista matchen för säsongen mot Latorp och kl 5 är det innebandy derby IFK Kumla mot Ekeby....Jag ska kolla in och skriva om allt så lär bli en del att göra...Så tveksamt om de blir att gå ut ikväll eller imorgon, verkar ändå inte vara nåt på gång....

Den här kursen jag går i universitetet är ju bara en termin så den tar slut snart....Har dock sökt 8 andra kurser till vårterminen så nån kommer jag väl förhoppningsvis in på....En av de kurser jag sökte hade namnet " bejaka din sexualitet "......Har inte världens roligaste klass nu faktiskt så ser redan fram emot att börja i en ny...



AIK fortsätter att ha precis allt emot sig, det är helt otroligt hur mycket stolpe ut vi har den här säsongen....Både i mötena med Djurgården och Helsingborg som slutade 1-2 respektive 2-3 skulle vi vunnit.......Men motståndarna gör mål på precis ALLTING.....Jag har varit med om det som spelare i Yxhult med några säsonger, speciellt en säsong, då det kändes helt förgjort att spela.....Vi behövde hur många chanser som helst att göra mål, medans det ofta räckte att motståndarna närmade sig straffområdet för det skulle kännas livsfarligt, det är otroligt frusterande och det är en sån säsong AIK har i år....Nu går det inte att blunda för sanningen längre, vi kan mycket väl åka ur!!

Det har gått 8-9 månader sen vi senast sågs, men jag har väldigt svårt att få en viss person ur huvudet.....Förstår inte varför de måste vara så......Saknar den personen väldigt mycket på ett sätt, men inte alls på ett sätt heller....De som känns mest tråkigt är att jag till stor del har tappat förtroendet och har väldigt svårt att lita på och öppna mig för tjejer efter vi slutade ses ;(

Holland - Sverige: Tips, 2-2, spela en hundring på de!!


Det ryktas....Att både kompisar och mina syskonbarn har börjat mobba mig för att jag har en gubbil!!


Det ryktas....Att Sandberg har petat Kimboll som speaker till kommande boxningsgala nästa helg!!


Det ryktas....Att Fylle Robban sågs så full utanför Kvarngården häro dagen så han inte kunde resa sig....Till hans undsättning kom dock Spök Åke som la upp han på sin eldrivna rullator och körde iväg!!




Kommentar : J-O!!



Kommentar : Wahlbeck är min typ av humor, det här är klass!!


De får räcka, nu ska här ner o spelas korp pingis....Puss!!


Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Hej! Jo, jag vet. :) Har sökt 3 program till högskolan i vår. Men funderar hela tiden om jag skulle behöva söka enskilda kurser också. Ifall man inte kommer in på programen.



Vilka kurser har du sökt? :) Vet inte ännu vad det blir att göra i helgen. Vad ska du göra?

Postat av: Anonym

ANDERS BJÖRK ,PSYKO STRÖM , är alltså ett korplagsteam hahahaha

2010-10-09 @ 21:17:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback