Valborg!!

För första gången på bra många år så befann jag mig inte uppe i Yxhult när det var valborg.....Eftersom klubben alltid anordnar eget valborgsfirande så har man som spelare varit tvungen att ställa upp år efter år som funktionär.....Tror jag suttit i 8 år eller nåt bakom ett skynke på fiskdammen......Nu gick istället ner till Kumlasjön ihop med Erika och tittade på en brasa som var mitt ute i sjön och tändes av några som sköt eldpilar med pilbåge från land...

...Tycker det var ganska mysigt där nere, det var många man kände igen och var skönt att strosa runt.....Blev väldigt sugen med på att hoppa i hoppborgen, fan vad kul det var att hoppa i såna när man var mindre!!



Kommentar : En tjej jag tycker om!!





Kommentar : Så här ser det ut i slutet av en graviditet....Snart är det dags för Sussana att föda!!


Igår så gick jag och Erika iväg till Noren och Anna, men innan det så spelade vi några parti fia med knuff....Jag körde som vanligt på med mitt karrakteristiska trashtalk och sa nåt i stil med att " än en gång håller det starkare könet på att segra "....Sekunden efter så var det nån som hört nöp mig i bröstvårtan, jag grimaserade av smärta och tittade upp och mötte en hånlendee Erika som verkade njuta av att plåga mig.....Med panikartad röst flåsade jag fram förlåt, förlåt, förlåt.......Hon släppte taget, men jag kände mig skakad av incidenten och hade efter det svårt att hitta tillbaka till mitt normalstarka spel.....Hon hade brytit ner mig både fysiskt och psykiskt och avslutade med 2 solklara vinster!!

Efter det gick vi iväg dit de andra var.....Det var otroligt vad klockan gick undan medans vi diskutterade ämnen som " vilken film man blivit mest rädd av ".....och " värsta fyllan man haft " bland annat....


Det ryktas.....Att den bästa film Puskas sett är Chicagoexpressen!!


Det ryktas....Att Sandberg försökte se nykter ut när han stod och svajade nere i Kumlasjön på Valborg, men hans ögon sa allt....Fyllan lös igenom!!


Det ryktas....Att Kimboll har hotat prinsessan Madeleine med gevär!!


Det ryktas....Att Norens farsa har stått längst fram i barrikaderna, kastat ägg och sprungit naken över torg, allt för att stötta de röda!!


Det ryktas....Att den bästa film Kimboll sett är Forrest Gump!!


Det ryktas....Att Sandberg av nån anledning köpte bögporr tidningar i sin ungdom!!


Det ryktas....Att precis allting går åt helvete för AIK den här säsongen!!




Kommentar : Fy fan, kolla på han!!


Ja AIK, jag orkar inte tänka på skiten.....Precis allting går emot oss den här miserabla jävla säsongen....Idag kom ännu en uddamålsförlust mot Djurgården med 2-1.....Som vanligt missade domarcunten en solklar AIK - straff.....Hur fan man kan missa den, det är bortom all rimlighet!!




Kommentar : Han dansade en sommar finns det väl ett utryck som heter....Det passar rätt bra in här...Salvatore " Toto " Schillachi var inte direkt nån världspelare, men han har ändå skrivit in sig i historieböckerna genom att vinna skytteligan i VM 1990 på hemmaplan i Italien!!



Kommentar : Vad skulle du dit och göra??


Imorgon börjar jag min sista kurs på min utbildning....Sista kursen handlar om idrott och håller på i en dryg månad, sen är jag utbildad fritidsledare....Kommer nog sakna en hel del saker med utbildningen när det är över.....Men nu ska jag sova....Tjing!!


Kommentarer
Postat av: Susanna

ha ha. nej det är nog inte så svårt att gissa att det var min mage.. jo jag förstod att jag missade en trevlig kväll men jag var så trött så det var faktiskt väldigt skönt att bara mysa med godis i soffan och få vara lite själv en stund.

lycka till med sista kursen!

2010-05-02 @ 23:22:29
Postat av: Kimboll

Ha ha.

2010-05-08 @ 15:02:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback