Less!!

Då är vi i en sån här situation igen som jag ofta är när jag skriver här, att klockan är väldigt mycket och jag borde sova, men känner jag för att skriva vill jag göra det, kanske inte känner likadant imorgon....Livet är inte alltid lätt, det spelar ingen roll att man har världens bästa föräldrar och bra vänner som stöttar en.....För helt plötsligt är du ute i verkligheten, den kalla, hårda verkligheten som även kallas livet och då märker du att trots att du tror vissa saker går framåt så gör dem kanske inte det i den takt som du vill.......Det är alltid lika tråkigt att upptäcka att så är fallet och en känsla som jag tror är svår att vänja sig vid.....Det är inte konstigt man känner för att ge upp och kan få destruktiva tankar som sätter sig i skallen....Inte konstigt alls.....!!


I måndags spelade jag squash i skolan, har länge väntat på att få göra debut i den sporten och det var precis så roligt som jag trott och hoppats att det skulle vara.....Bra bollsinne, kvick i tanken, reaktionsnabb och explosiv ska man vara om man vill vara bra på squash.....Jag har ju en stående utmaning på min gamle antagonist Loden nu i just squash, vet han har mycket att göra för tillfället, men tycker ändå han kan ta sig tid och höra av sig om en match för det var riktigt kul!!


Indianerna tog en skön revansch på Lejonen i Tisdags.....Var på tiden att vi slog dem där jävla Lejonen för vi har inte vunnit mot dem sen de kom upp i Elitserien och jag kände mig jävligt trött på dem.....Hade lite svårt dock att infinna den rätta harmonin då det blev stressigt innan, något jag skyller på min kontaktperson R som har lite svårt att tolka det där med tid ibland.....Sen var det jävligt kallt med och glömde ölen, men va fan Indianerna utklassade svenska mästarna och visade att de blir att räkna med i år, det är det viktiga!!


Ett annat lag som inte är fullt lika formstarka är AIK fotboll......Såg dem ikväll få stryk med 4-0 borta mot Göteborg och många andra matcher jag sett innan har jag kännt mig arg eller frusterad....Nu kände jag mig mest tom, vid 4-0 började jag nästan skratta åt skiten.....Det är så mycket som inte är bra så det är ingen ide att ens ta upp nåt......Vill dock inte skylla allt på  finnen där bak som vissa andra gjort......Visst han har varit darrig, men hur jävla bra har anfallspelet varit då, det är ju helt obefintligt......Nej nog om AIK, vill inte tänka på det!!


Det ryktas....Att jag eventuellt ska göra debut som radio kommentator när Indianerna kör borta mot Piraterna på Tisdag!!


Det ryktas....Att Bäck mer eller mindre gett upp sin fotbollskarriär!!


Det ryktas....Att swastika eyes med Primal Scream är en jävligt skön låt!!


DSCN0356.AVI

Kommentar : Heat 15 i hemmapremiären.....Pepe och Bjarne Pedersen, mot Max och Ruud....Plus två olustiga gubbar i slutet!!





Imorgon har vi en aktivitetsdag i skolan....Alla som känner mig vet att leksinnet i högsta grad är intakt så hoppas det blir kul....På kvällen ska jag åka och titta på Yxhult som åskådare, kommer nog kännas lite konstigt.....Tjing!!

Kommentarer
Postat av: Susanna

tack!:-) jo jag får vänta med fest:-) jag får nöja mig med middag med tjejerna imorn och tårta med släkten på sön. Vad tråkigt att du känner dig lite nere igen.. försök att inte ge upp! vad det än nu är för problem.

2010-05-07 @ 12:26:22
Postat av: Kimboll

Speedwayen var jäkligt kul. Synd bara att det blev så kallt. Ska ta med filt nästa gång.

2010-05-08 @ 15:03:53
Postat av: Anders

Kul du tyckte det Kimboll, men förstod att du skulle gilla det med tanke på ditt motorintresse....Lite varmare väder hade inte skadat, men det blir det väl förhoppningsvis i kommande matcher!!

2010-05-08 @ 16:06:17
Postat av: Ann-Sofie

Brukar ta lite tid innan jag svarar på kommentarer. Men ska svara nu. :) Jo, Robert och jag är vänner igen. Brukar bli lite strul ibland.



Läste ditt blogginlägg, vet att det kan bli struligt i livet ibland. Men det gäller att fortsätta kämpa bara oavsett vilka motgångar man stöter på. :)



Jag grubblar ofta på mycket man inte ens kanske behöver grubbla över. :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback