Tråkigt!!

Ibland går inte saker som man vill, eller utvecklar sig som man hoppats.....Jag har just varit med om en sådan sak....En person som jag gillade mycket vill inte träffas mer....Det känns ledsamt, men samtidigt känner jag att det kanske är lika bra.....Vi har varit på väg att tappa kontakten innan, men ändå försökt att få ihop det, men tydligen funkade det inte som den här personen ville att det skulle göra...

Förra gången vi höll på att tappa kontakten kände jag mig rent ut sagt förtvivlad och väldigt ledsen.....Det känns trist nu med, men inte alls på samma sätt.....Till viss del känns det som en befrielse....Mina känslor är inte  de samma som de en gång var....Förhoppningsvis kan jag gå vidare nu på ett annat sätt utan att ha massa tankar som fuckar upp mitt huvud...

Vi hamnade i en svår situation, en situation som inte var enkel för någon av oss....En situation som inte hade några självklara svar....Kanske kunde jag hanterat vissa situationer annorlunda men det tycker jag den här personen kunde gjort med, men gjort är gjort....Nu handlar det om att ta sig vidare.....Jag hoppas vi kan börja umgås igen längre fram, men som det känns nu och med de förutsättningar som blivit så känns det mer negativt än positivt att umgås och tänka på den här personen!!


Till något helt annat....Jag har varit trött på fotboll och velat fram och tillbaka om jag ska spela i år....De senaste dagarna har dock svängt över till att det blir spel....Dels för att vi försöker ändra spelschemat så att det inte blir så många tisdags matcher och därmed missade speedway matcher för min del som jag trodde först.....Dessutom har min gnista sakta men säkert tänts, idag på träningen var det första gången den här säsongen jag kände lite vilja att vinna och prestera...Det har jag inte kännt innan....Dessutom ska vi åka på en Englands resa efter säsongen, den vill jag nog inte missa!!




Kommentar : En riktig klassiker. Tveksamt om det finns många bättre cruiser låtar än denna. Perfekt att sätta på till en roadtrip!!



Kommentar : Den legendariske AIK tränaren Stuart Baxter som yppade det klassiska " This is fucking champions league ", vägrar gå med Mats Nyströms koppel om halsen!!


Imorgon ska vi ut och åka skidor i skolan och sen är det teater på kvällen, jag planerar dock att hitta på en ursäkt för att slippa teatern, men får sova på saken....Tjing!!


Kommentarer
Postat av: Bäck

Det ordnar sig kompis !!

Skönt att du känner dig på G med fotbollen iaf, du behövs där inne på innermittfältet ! =)

2010-03-05 @ 16:37:36
Postat av: Ann-Sofie

Oj, jag är just nu i samma situation som dig. :/ Träffade en person 3 månader, som plötsligt inte ville ses. Man blir väldigt lessen av sånt. Men bra att du fokuserar på att gå vidare. Och att du har fotbollen. Det kommer bli bättre. :) Bara tiden går.



Jag ska inte göra mycket i helgen, kanske dricka lite vin i morgon å sen gå ut. Men är inte säker. Va ska du göra i helgen??



ps. du sa att jag är ung fortfarande. Är inte så ung, är 24år. Inte gammal, men börjar bli.

Postat av: Anders

Bäck : Jo tveksamt om jag behövs längre egentligen ;), men gnistan har alla fall inte helt försvunnit som jag trodde den gjort ett tag....Dags du kommer ner nu folk frågar efter dig!!



Ann Sofie : Tack för tipsen ;)...I helgen ska jag spela fotboll och vara hundvakt, så kvällen blir nog lugn....Klart du är ung.....För om inte du är ung, vad är då jag ;)

2010-03-05 @ 18:44:19
Postat av: Jocke (mr 80-tal)

Hej Anders, nu är det ridå ner för både dej och mej, ssk till kvalserien och lule på fel sida hoppas de går till slutspel för modo gilar jag inte. Tror att kvalserien kan bli tuff för Växjö kan nog sticka upp som en outsider, ser hellre att Leksand går upp än att Rögle är kvar, ha de gött!!

2010-03-06 @ 22:11:55
Postat av: Anders

Jo att SSK hamnar i kvalserien har kännts ganska klart rätt länge....Jag var helt säker på att de och Rögle skulle hamna där innan säsongen....Luleå däremot verkar ha tappat allt spel den senaste tiden....Är skeptisk till om de fixar slutspel nu om ma jämför deras form med Modos och Timrås!!

2010-03-07 @ 13:26:58
Postat av: Bäck

Jocke - Har den hårda semifinal förlusten släppt ännu =) ?

2010-03-07 @ 14:26:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback