Hundvakt!!

I helgen har jag varit hundvakt åt Christians hund som  är en korsning mellan setter och amstaff och det är en riktig liten buse.....Ena stunden vill man strypa han när han vält ut nån blomkruka eller nåt och i nästa vill man krama ihjäl han.....Det är ingen överdrift att påstå att han är sällskapssjuk direkt, man kunde knappt ta ett steg utan att han följde efter och på natten skulle han bestämmt ligga mitt över mig och inte på den filt jag lagt fram

Spelade även säsongens första träningsmatch i helgen, det blev stryk mot Sköllersta med 2-0, siffror som får ses i underkant....Var grymt jobbigt att spela på innermittfältet för de hade 3 man där och vi 2 och de var så pass bollskickliga att de verkligen utnyttjade att de var en mer där.....Vi hade många nya och kändes inte så samspelta, men jag tycker ändå vi ska kunna spela bättre fotboll....För egen del kändes det som som ett steg tillbaka, tyckte inte det var speciellt kul att spela...Förr hade jag förmågan at kunna skifta tempo när jag sprang, det har försvunnit nu och det känns som man bara springer runt i samma sega lunk!!

I fredags var jag riktigt het på pingisen alla fall.....Senast vi mötte Ålsta Veteran fick jag oväntat stryk av den kraftfulle och avige skogsarbetaren Holm och innan vår match kändes det som han själv ansåg att han var favorit, så jag kände att jag verkligen ville sätta gubben på plats......Så blev det också-....11-3, 11-6, 11-1 vann jag med i vad som kanske var årets bästa match för mig.......Som vanligt ställde den manodepressive Ström till med en scen, det är mer regel än undantag att han gör det......Nu kallade han tydligen sin motståndare för " din jävla fitta " varvid palaver utbröt!!

Har tänkt på en sak mer och mer den senaste tiden.....Visserligen är jag ganska hemmakär och gillar att känna trygghet, men fan vad trött jag är till viss att bo i Kumla.....Att se vissa människor och att åka vissa vägar som man åkt 1000 gånger redan....Får jag jobb i Örebro efter utbildningen eller börjar plugga på universitetet så kommer jag med största sannolikhet flytta in till Örebro, det kan jag lova!!




Kommentar : Här har ni honom...Den busige lille marodören!!



Kommentar : Hade även ett mycket trevligt kvinnligt sällskap på besök här....Så husets vita stod på menyn!!





Kommentar : Jävligt skön låt!!




Kommentar : Som det känns nu så missar mitt Luleå slutspel....Med den form de har jämfört med den MODO och Timrå har...Börja spela typisk Luleå hockey så ordnar det sig....Som i den här videon!!


Imorgon är det en lång dag i skolan, ska bland annat leda ettorna i en ute dag i snön.....Kommentera i gästboken....Tjing!!



Kommentarer
Postat av: Noren

Tja Bjork kul att du har haft kvinnobesok! sjalv sa har vi det bra har i Tahi vi ar pa Phi Phi du skulle trivas har det vet jag! ha det bra kompis M

2010-03-08 @ 11:38:27
Postat av: Bäck

Men har inte den där Ström ställt till med tillräckligt ?

2010-03-08 @ 12:56:18
Postat av: Anders

Hallå Noren....Förstår nog att du har det bra där borta, ta det lugnt!!



Bäck : Jo man tycker det, men det är nåt nytt varje vecka som händer!!

2010-03-08 @ 16:26:10
Postat av: Ann-Sofie

Va söt hund! :) Jag förstår vad du menar med det där att man sett platserna 1000 gånger, bor själv på ett litet ställe. Det känns så förutsägbart.



Jag tycker att du absolut ska flytta, planerar själv också att flytta om jag börjar universitetet. Man lever ju bara en gång. :) Men vet det där med att man känner trygghet i det man e van vid.



Själv var jag ute på krog i lördas, var inte speciellt kul. Så helgen var som vanligt. :)

Postat av: Bäck

"Mycket trevligt kvinnligt sällskap" ?

Hade du bokat in dom på olika tider då eller kom allihopa samtidigt =)

2010-03-09 @ 21:21:39
Postat av: Anders

Kvinnligt är ett ord som kan användas både som singular och plural....Denna gång var det i singular, men nästa helg kan det lika gärna handla om plural ;)

2010-03-09 @ 21:42:58
Postat av: Bäck

Haha, har du lagt ut lockbeten ?

Fy fan

2010-03-11 @ 12:33:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback