En epok är över!!

Idag slog vi farsans lag Legenderna med 3-1 i pingisen......Men de saknade Nisse Fors och spelade istället med den halvt invalide gamle målaren Kjell Willen.....Dessutom gick farsans rack som han haft sen 50-talet av på mitten när vi tränade i Måndags.....Anledningen till att det gick av var att han och jag spelade dubbel ihop och när han skulle slå ett slag så träffade han min hand varvid en av mellansveriges mest anrika klenoder gick sönder......Det kändes tråkigt, men även han insåg att det var en olyckshändelse och inte nåns fel

Dock så lovade han att göra mig arvlös.....När Peter och Eva kommer öpnna sina lådor från arvet kommer det tydligen ligga guld och gröna skogar i......Men när jag öppnar min låda så kommer där bara ligga ett avhugget rack har han sagt.....Fy fan......Han var inte så mycket sämre dock tycker jag inte farsan, visserligen slog jag han som vanligt, men han slog min lagkamrat Minta!!


Mitt velande gällande fotbollen har börjat svänga alltmer åt det positiva hållet.....Senaste matchen vi spelade vann vi mot Axberg med 4-2, jag var dock sen och kom ungefär till matchstart och vilade första halvlek och då låg vi under med 1-2.....I andra kom jag dock in och jag gjorde 2 mål, först 2-2 nick på hörna, sen även 4-2 bredsida i nästan öppet mål....Sen gick jag av med en kvart kvar......Istället för att prisa min matchavgörande insats så började lagkamrater kalla mig för divan, dock med glimten i ögat......Även träningarna i veckan har kännts ganska bra......En av de saker som kännts lite tråkig med fotbollen är att jag tappat så i tempo och tempoväxlingar, men på senaste träningen kändes det riktigt bra fakktiskt, så än kanske det är lite krut kvar i påkarna......Imorgon möter vi ÖSK pojkallsvenska lag, men får se om jag kan vara med då mina ljumskar spökar igen!!




Kommentar :  Här har ni resterna av det klassiska racket, plus en lapp som farsan skrev efteråt!!


Det ryktas.....Att Sandberg och jag skulle se premiären för AIK......Precis vid matchstart ringde dock telefonen och en ynklig Sandberg med pipig röst förklarade att han var helt utslagen av bakfyllan och inte orkade resa sig ur sin soffa!!

Det ryktas.....Att Noren ställde upp som trummis för ett  thailänskt reagee band som spelade låtar på nån skum pub uppe i bergen och sen började dem röka ganja, dock inte Noren!!

Det ryktas.....Att Kim Olsen är på väg hem.....Förmodligen blir han kvar till sommaren, sen drar han!!

Det ryktas.....Att det första Noren och Anna var med om i Thailand var att en gubbe avled på stranden bredvid dem.......När polisen kom och skulle ta med sig kroppen så snubblade dem in i Mickes solstol så han var nära att få den döde gubben över sig!!

Det ryktas......Att Noren beskrev Thailand som ett sjukt ställe!!

Det ryktas....Att jag åker till fjällen i 5 dagar med min klass, avresa tidigt nu på söndag!!




Kommentar : Gubbrock!!




Kommentar : Inga mil det handlar om här!!


Ska hoppa in i duschen här, sen ska jag åka till Erika och hitta på nåt.....Hoppas hon har mat att bjuda på, jag är hungrig.....Skriv i gästboken......Tjing!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAH

eller hur, hennes rygg var fan bäst:)

Postat av: Kimboll

Det ryktas även att Björk skulle agera sportreporter på boxningsgalan i Kumla, det enda jag såg av honom var när han satt gömd längst bak i lokalen. På något konstigt sätt fick ihop en notis, och en bra sådan.

http://www.kumlanytt.se/nyheter.php?subaction=showfull&id=1268527580&archive=&start_from=&ucat=1&

2010-03-20 @ 07:54:10
Postat av: Anders

Själv satt du upphöjd på ett podium i en skjorta som fick dig att se ut som en bankanställd....Du och Sandbergs farsa sida vid sida....Fy fan!!

2010-03-20 @ 10:22:30
Postat av: Kimboll

Ha ha, du missade det bästa när Sandbergs farsa hetsade upp sig för att Jonas inte var på scenen. Det är förkastligt :)

2010-03-21 @ 17:45:27
Postat av: Bäck

Stanna kvar i fjällen !

2010-03-24 @ 12:59:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback