Utgång x 2!!

I helgen blev det party på Fredag och Lördag, ett faktum som får mig att som jag känner mig nu associera till den kända filmkommentaren " Im to old for this shit ".....En tredje dag i rad skulle jag nog inte klara av....

I fredags skulle jag ta det lugnt, var uppe och kollade Yxhult krossa Hallsberg med 5-0 i vackert sommarväder, men åkte iväg till Micke Ultra för att bli bjuden på några caprinha.....Blev mer än så till slut....En som fick alldeles för mycket i sig var Joakim " Kimboll " Zetterman......Fanskapet började med att ställa samma fråga till mig 3 gånger på 2 minuter när jag kom dit, sen satt han och svamlade och halvsov innan han försvann spårlöst och hittades sovandes i sin bil......

Veckans Youtube




Kommentar : Ett vanligtvis lugnt svenskt idylliskt radhusområde förvandlades på fredagskvällen till nåt helt annat när Joakim " Kimboll" Zetterman kom förbi!!


Igår var jag inne i Örebro hos Bäck, för ovanlighetens skull så var vi ute i god tid och slapp stressa.....Kollade på speedway och spelade kinaschack innan vi gick framåt och hamnade först på Satins uteservering, sen O Learys!!

  

 

   

 

Kommentar : Bäck, uppklädd som alltid!!

 



Kommentar : Yxhults spelaren Pontus bossade på O Learys!!


Det ryktas.....Att Sandberg och Sanna har blivit föräldrar, stort grattis!!

Det ryktas....Att Norens farsa har visat kuken i TV i Outsiders!!

Det ryktas.....Att jag har en sprängande huvudvärk!!


Nu ska jag se finalen i franska öppna mellan Söderling och Nadal.....Vore verkligen mäktigt om han kunde vinna, men tror det blir för tufft......Ha en bra dag!!



Kommentarer
Postat av: Kimboll

Verkar som om det går att manipulera ihop en film i vilken dator som helst dessa dagar.

2010-06-10 @ 12:56:00
Postat av: Ann-Sofie

Jag sökte till tre olika skolor i sverige, 8 program. :) Så någonstans ska man väl få plats. Sökte du bara till en skola eller flera? Ska du inte jobba som fritidsledare? :) Tänkte bara när du nyss blivit utbildad.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback