Saturday nigth fiasco!!

Den gågna lördagen hamnar knappast i kategorn " lyckade utgångskvällar ", snarare tvärtom.....Det började redan när vi  ( Jag o Bäck )körde frisbee golf runt 6.....Jag kände redan på mitt första kast att det kändes helt fel o inte blev det bättre....Efter 6 hål kastade jag in handuken, för det gick så jävla dåligt och det var då bara en tidsfråga innan jag skulle kasta bort frisbeen och bli ersättningskyldig eller få nåt tok-utbrott....

....Det enda jag lyckades med resten av rundan var att göra Bäck sällskap, spilla ut 2 av mina egna öl och träffa en husvagn med ett plojkast där en respektabel barnfamilj befann sig....

...Resten av kvällen blev inte så mycket bättre...Det var inte speciellt bra väder ute, ingen sport att kolla på o vi hade svårt att hitta den rätta stämningen....Precis som förra helgen hamnade vi på O Learys och det var fan lite för ålderstiget folk där alltså....Pricken över i var när jag klockan 1:55 tog fel öl och började klunka ur nån som inte var min, när jag druckit 1/3 av den så upptäckte jag att det låg 3 fimpar i den.......Fy fan vad vidrigt, jag mår illa bara jag tänker på det än!!


Veckans Film.




Kommentar : En fin bild av den svenska sommaridyllen!!


Jag funderar starkt på att flytta in till Örebro.....Har även haft vissa tankar på att flytta iväg ordentligt till exempelvis Göteborg, men får nog bli Örebro som det känns nu.....Det finns inte mycket som gör att jag vill bo kvar här längre egentligen.....Jag har alltid varit hemmakär, men det är inte som förrut o den här sommaren har verkligen fått mig att känna att det räcker nu, tiden för att röra på sig är inne.......Fotbollen har jag också slutat med nu, så där har vi en sak till som inte binder mig att vara kvar......Dessutom ska jag med största sannolikhet börja plugga i Örebro till hösten.....Ska sannerligen försöka hitta nåt alla fall, men det blir nog inte det lättaste, men försöka det kommer jag att göra!!

Nu är klockan snart 2 så ska nog ta o sova här nu....Kumlanytt har ett möte kl 11 imorgon, har inte gjort så mycket där på ett tag nu eftersom de tar det rätt lugnt på sommaren, kombinerat med att jag varit rätt upptagen med mitt jobb på gruppboendet, så vi kan behöva prata igenom några saker....Ha det fint!!

Kommentarer
Postat av: sander

ja tror inte på dig och örebro ! de kommer sluta på hotel gripen

2010-07-29 @ 22:10:51
Postat av: Bo Claesson

Ja kom in till Örebro... Jag har ju flyttat hit !!

2010-07-30 @ 11:03:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback