Korta inlägg!!

Det här blir mitt andra korta inlägg i följd...Tidigare har jag alltid skrivit längre inlägg, men kanske är det en svunnen tid??

Snarare beror det nog på att jag inte har så mycket att skriva om och är lite stressad....Det är Lördag idag, vädret är grått o mulet.....Ska förmodligen åka in till Örebro till min compadre Bäck och spendera kvällen där....Nånting annat är jag inte så sugen på faktiskt.....

...Några av mina " närmsta " vänner hade tydligen en trevlig kväll i Onsdags ihop.....När jag smsade en av dem vad han skulle göra, om han var sugen på att hitta på nåt, svarade han kortfattat....det blir att grilla!!

Jaha kul, men inget om var eller med vilka, eller om jag ville komma med??.....Trevligt att värden bjuder in en en med....Nej, dåligt tycker jag, bonnfasoner,....Att känna sig utanför är bland det värsta jag vet  och speciellt om det är ens " kompisar " som man känner så med......Nu ska jag in till Bäck alla fall, man kan säga mycket om den mannen, men jag känner mig alla fall aldrig utanför ihop med han!!





Das war alles.......Nu ska jag ut o fixa lite saker....Ha det fint!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback