Frisbee i regnet!!

Sitter och kollar finalen från Båstad mellan Söderling och spanjoren Almagro.....Gringon leder med 1-0 i set, men nu har Söderling setboll här i andra.....Nu är det 1-1 i set, lite trist man aldrig spelar tennis själv längre.....Det är faktiskt ganska kul och jag spelade mycket när jag var runt 20, men nu är det alla fall två år sen senaste matchen....

Det nya AIK vann med 2-0 igår mot Malmö inför futtiga 10000 åskådare på en av Sveriges mest nergågna arenor Råsunda.....Många har gnällt över att Bojan o Mutumba har försvunnit, jag känner inte likadant.....Fotbollsmässigt har de bidragit med väldigt lite i år....Hoppas juggarna de köpt håller klassen nu bara, o hoppas verkligen att det inte blir nåt fiasko mot det där Luxenburg gänget i kvalet till Champions League, vore kul se AIK i Europa!!

Igår så var jag inne i Örebro och Bäck och jag drog o spelade frisbeegolf vid halv 6....Det är riktigt kul med frisbee golf faktiskt, igår var dock fiaskot ett faktum när jag lyckades kasta bort min frisbee på hål 12......När vi gick o letade där bland träd och grenar så började det spöregna....Fy fan.....Det var bara ge upp och ge sig av mot busshållsplatsen som låg ungefär en kilometer därifrån.....När vi klev på bussen såg vi ut som två uteliggare dyngsura, halvpackade och med varsin ica kasse i handen......

....Det största fiaskot var dock att min mobil blev så blöt att den inte gick att få igång sen.....Min trogna gamla mobil som överlevt både det ena o andra innan!!



Kommentar : Knappt kom man iväg på semester trippen innan en stor jävla orörlig kö väntade och frustrationen lös igenom!!



Kommentar : Kumlas bidrag till Elitserien Emil Kåberg!!

Fan också Söderling förlorade avgörande set med 6-2, han spelade inte alls bra i sista set, så gringon vann.....Hade egentligen tänkt åka ner till Kungshamn den här helgen, morsan o farsan skulle dit o besöka våra kusiner o då tänkte jag följa med för har kännt mig så otroligt trött o instängd av att bara gå runt här hemma de senaste veckorna......Nu åkte dem dock idag istället för på Fredag o då kunde jag inte följa med eftersom jag jobbar i veckan......Den enda resa som är planerad är att vi ska åka iväg ett gäng till Målilla i några dagar och kolla när det är GP i speedway där, det ser jag verkligen fram emot.....Men vill iväg nån mer stans, tyvärr är det lite si och så med resesällskapet....Det är inte som när man var 20 och bara drog iväg nånstans, det kan jag verkligen sakna!!

Det ryktas......Att Puskas tycker man ska släppa en bomb över Södertälje!!

Det ryktas....Att Anis är singel igen!!

Det ryktas.....Att Puskas o Noren åker till nudistränder ihop!!

Det ryktas....Att jag redan är sugen på att åka till ett ställe om 4 år....Brasilen när VM är där...Går Sverige dit då ska jag fan vara där!!

Nu ska jag iväg o kolla Elfsborg-ÖSK på TV här.....Det kan mycket väl bli en kebabrulle till...Ha det fint!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback