Blottaren!!


Klockan är halv 8, sitter här i soffan och väntar på att veckans bästa programm Mästarnas mästare ska börja, vilket det snart gör....Ett otroligt underhållande program, årets favorit är helt klart supertalangen, hockeyfrillan, världsrekordhållaren, knarkaren och alkoholisten Patrik Sjöberg....Det liksom dryper och osar karisma över den människan....Bara två tjejer kvar nu, simmerskan Louise Karlsson och golferskan Catrin Nilsmark....Båda två får räknas in under kategorin milf!!

Sitter och skriver på min nya dator, min gamla pajade i helgen....Så har köpt en ny, köpte den av en bonde från Vretstorp för 1500....Det är samma märke som min förra, men gillade ändå min förra mycket mer, det var skönare känsla i den och det är många små saker  med den här nya som jag stör mig på, men förhoppningsvis går en del att ändra via inställningarna.....Har varit lediga från skolan idag....Har lite tankar om att plugga vidare på universitetet till i höst, men gör jag det kommer det säkerligen bli en chock vilken skillnad det är på studietakten.....Det är väldigt lite vi har att göra som det är nu......

....Innan idag var jag och kollade på en korpmatch mellan Legenderna och Svenskfast....För Legenderna spelade farsan och målarkungen med ischias Kjell Willen....Svenskfast representerades av den vidrige Snetugg och den korpulente Michelin-gubben Andersson.....Farsan lag vann med 3-0 och efter det var jag med och slog några bollar.....Det slog mig faktiskt då att jag alltmer har börjat umgåtts med gubbar i 60 till 70 års åldern.....Tror jag träffar dem betydligt oftare än många av mina kompisar, undantaget Bäck.....Men jag har ganska lätt att smälta in bland folk oavsett om de är betydligt yngre eller äldre än mig....Något som jag tror är bra att ha med sig om man börjar jobba som ungdomsledare eller jobbar med att skriva om saker och träffa folk...

...Den enda kompis, bekant jag träffar nu med någorlunda regelbundenhet är Bäck och kanske även Puskas då och då....I övrigt är det stendött....Noren, Sandberg, eller Jenny exempelvis träffar jag knappt aldrig mer....Men jag orkar inte ligga på med blåslampa för att hålla relationer varande.....Hör inte folk av sig eller kommer aldrig med förslag om att göra nåt då kan det gott vara för min del!!


Det blir inga bilder idag, eller filmer som jag annars tänkt lägga ut...Har inte fått tillräcklig ordning på datorn och min nya kamera för att få ihpp det än......I förra veckan var på sjukhuset och fixade till en sak....När man är på sjukhus får man ju ett sånt där vitt skynke som ska knäppas där bak....Jag fattade dock aldrig hur det skulle knäppas eller vad som var bak och fram och satt i flera minuter och knölade med det där.....Till slut trodde jag att jag fått till en hyfsad knäppning alla fall......Några minuter senare reste jag mig upp för att gå och dricka vatten....Mitt i rummet stod två sjuksköterskor, när jag gick förbi dem var katastrofen ett faktum.....Mitt skynke föll helt oväntat av mig till marken inom en tiondels sekund utan att jag hann reagera.....Jag stod naken och chockad i nån sekund innan jag började svära och försökte dra upp det, men fiaskot och blottningen var redan ett faktum.....Nu ser säkert dem nakna personer på sjukhuset varje dag, men det där var ändå en speciell situation och det kändes minst sagt skämmigt....Jävla sjukhus skynken!!

Nu börjar mästarnas mästare...PAUS!!

Tillbaka, Kung Sjöberg var iskallare än nånsin, hade han åkt ur så hade programmet tappat en hel del, men skönt nog hängde han kvar efter nattduellen....Sen kom han tillbaka och var så där äckligt dryg, självsäker och iskall som ytterst få personer kan vara....Men är man ingen vinnare, är det bara larvigt vara så där stöddig, men Sjöberg är en vinnare om nån!!


Ett annat skönt besked idag var att den figth jag var inblandad i för några helger sen läggs ner....Jag ville inte anmäla först eftersom jag inte tyckte det var nåt att prata om, men då fick jag reda på att jag fått 2 anmälningar emot mig, då var jag tvungen att anmäla.....Men nu hade polisen tydligen kommit fram till samma sak som jag tyckt hela tiden, att det var lika mycket ge och ta från båda hållen.....Så finns ingen anledning att ta vidare det här till nån  rättegång.....Känns skönt att den stenen försvann.....Vill inte gå in på detaljer vad som hände, men kan säga att jag blev provocerad och egentligen borde jag gått undan då....Men det är lätt att sitta nu och säga.....Svårare när man väl är där.....Gjorde ingen större succe alla fall, för tror jag snubblade omkull på mig själv eller vad fan det nu var som hände, lyckades ramla omkull på nåt sätt alla fall.....Men nu vill jag inte vara med om några fler såna här incidenter, både för egen del och även för att jag inte vill såra min mamma....Jag har världens bästa mamma och jag vet hur ledsen hon blir när hon får reda på sånt här!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback