7 saker!!



www.anna88.blogg.se

Denna kvinna har gett mig en uppgift, utmaning...Att skriva 7 saker om mig själv, det kan vara vad som helst , obetydliga detaljer eller större funderingar man har....Jag antar utmaningen!!

1.  Jag älskar att gå i långkalsonger.....Min långkalsongperiod brukar starta i Oktober och håller nog i sig till Mars, minst.....Nästan alltid när jag har jeans har jag långkasonger, ett oerhört trivsamt plagg!!


2. Jag anser att sångerskan Jessica Andersson är den sexigaste kvinna som finns på denna jord....Jämt när jag ser henne sjunga försvinner jag in i hennes vackra ögon och drömmer mig bort till en vacker plats där hon och jag förenas!!


3. Nån gång i mitt liv vill jag besöka Alla dessa platser.....USA, Brasilien, Thailand, Millwall och Luleå!!


4. Jag har en enorm fobi för ormar......Jag skulle aldrig kunna röra vid en orm.....När jag var runt 6 år blev jag paralyserad av en pytonorm i en bur som jag stod och stirrade in i ögonen på i säkert 10 minuter i sträck....Efter det har min ormskräck varit intakt!!


5. Jag är väldigt hemkär.....Vissa pratar om att de vill komma bort, få nya utmaningar, komma ut i världen och annat till höger och vänster...Visst det vill jag med på ett sätt, men jag har sen länge insett att jag är hemkär och mår bra av att känna trygghet och ha rutiner...Kumla är inte världens roligaste ställe att bo på, men det har sina fördelar med!!


6. Den bästa skiva jag lyssnat på är utan tvekan brittiska  Arctic Monkeys debutalbum " Whatever they say i am, im not "......En helt magisk skiva, som jag kan lyssna hur många gånger som helst på utan att den blir uttjatad.....Deras andra album var bra, men inte i närheten av deras första....Deras tredje som jag lyssnade för första gången på nu i veckan var inte alls märkvärdigt, saknade helt det sound och den intensitet som präglade deras debutalbum!!


7. Jag är sån djurvän att jag inte ens kan ha ihjäl en fluga, när jag ser insekter som håller på att drunkna i vattnet brukar jag försöka få upp dem på land......Jag skulle aldrig kunna tänka mig att skjuta ett rådjur eller liknande, det finns bara inte!!


Ta en titt på Kumlanytt för det basket reportage jag gjorde i helgen förresten, tyckte det blev rätt hyfsat!!

Veckans youtube.


Nej det blir inget veckans youtube. Den här jävla datorn är ju helt oduglig så går inte att länka från Youtube. Trist för hade hittat ett riktigt kul klipp.

Nu ska jag göra en läxa, innan sängen väntar.....Tjing!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback