Trötter!!

Som fallet ofta är på  söndagar så har jag varit riktigt trött idag.......8 öl, varav en 10 % are och några påskgroggar igår gjorde säkert sitt till......När jag var ute och körde bil för nån timme sen och det kom på nån fransk jävla seg ballad från 60 talet på radion var jag millimeter från att vaggas in i nån psykadelisk trans och somna....

Var hos Erika igå, kom dit redan vid 3 för att äta.....Av nån anledning så kände jag mig som Mr Bean.....Timmarna flöt på i strid ström och plötsligt var hon 11 klockan, nånstans där gjorde Noren entre.....Fanskapet kom dit och började prata serbiska eller vad fan det var.....På vägen hem gick vi förbi Hotellet och jag kände mig så nöjd över att jag inte varit där på säkert 3 månader nu....Bra Anders!!


 
   

Kommentar : I torsdags fick jag besök av familjen som kom med lite presenter!!


 


Kommentar : Igår var jag hos Erika som inte gillar att vara med på bild som synes.....Älskar min nya Nike Windrunner jacka, straigth from the 80:s, även om man bara ser baksidan av den här!!


Dagens Må bra tips : Sitta i lugn och ro och läsa kvällstidningen samtidigt som du avnjuter en fin måltid!!





Kommentar : NHL i särklass skönaste rivalitet var mellan Red Wings och Avalanche, det var som värst i slutet av 90-talet.....De möttes jämt i slutspelet och hatade verkligen varann.....Vissa matcher var rena krig, kolla runt 4:20....Totally mayhem!!



Kommentar : Jag älskar den här låten.....Den får mig jämt att bli helt avkopplad och drömma mig bort!!


Tror vi nöjer oss med att skriva här nu, är inte riktigt på bettet.....Imorgon är det singelmästerskapen i pingisen.....Det blir cirka 20 namn med, jag har vunnit 2 av de 3 senaste åren, men man kan inte leva på gamla meriter......Efter det ska vi in till O Learys och se AIK - ÖSK......Undrar om det kommer vara många Aikare där......Vi får se....Tjing!! 


Kommentarer
Postat av: Kimboll

Hur gick det på O´learys? Ha ha ha

2010-04-06 @ 10:19:10
Postat av: Kimboll

Snygg jacka förresten.

2010-04-06 @ 10:19:35
Postat av: Anders

Som du säkert vet så blev det inget O Learys, blev väckt och kidnappad av män i svarta balaklava masker och mörka glasögon som förde till ett isande kallt Stockholm!!

2010-04-06 @ 13:03:00
Postat av: Daniel

Diggar 80's jackan!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback