Några bilder och lite text bara!!



Kommentar : Min far!!



Kommentar : Detta är en bild på mig!!



Kommentar : Självklart såg vi Inter - Barcelona , slutresultat 3-1, på kvällen....Inter slet som djur och vann välförtjänt.....Barca gick inte riktigt känna igen och Zlatan bidrog inte med nåt!!



Kommentar : Gildes baksida!!


Det ryktas.....Att jag ska få en arbetskamrat  på Kumlanytt.....Vem??.....Jo ingen mindre än den labile och gråhårige gamle basketskräcken som numer mest sprider skräck nere i pingislokalen....Ström....Kumla är för litet ibland!!

Det ryktas....Att Sandberg går och handlar på ICA Maxi i finkläder!!

Det ryktas....Att Olivias barnbidrag går till pappa Henriks kebabköp...Stoppa den jäveln!!

Det ryktas....Att jag ska göra ett " hemma hos " reportage hos Indianernas lagledare Dalle Andersson om några dagar, inför seriestarten som är på Tisdag....Det ska bli en ära!!

Det ryktas....Att jag hade en väldigt dyr utgift idag!!




Kommentar : Stenmark var en pratglad kille!!




Kommentar : Va fan!!




Kommentar : Den där jävla grannen!!


Klockan är mycket men måste hinna med göra lite på mitt examens arbete ändå....Så vi sätter punkt här...Tjing!!



Kommentarer
Postat av: Gilde

Björk och Ström !

jag älskar de

2010-04-21 @ 22:25:27
Postat av: Ann-Sofie

Hej. Jag tror inte att jag kommer in på högskolan eftersom jag har låga betyg och högskoleprovet gick inget vidare bra. Tror du att du kommer in på högskolan? :) Vi får ju veta svaret i början på Juli.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback