Min 30 års fest!!

Igår hade jag min 30 års skiva här hemma.....Det blev en lyckad kväll, det enda tråkiga var att tiden gick så fort.....Det blir en hel del bilder från kvällen med tillföljande text i det här inlägget 

Kommentar : Först hit var håll i er nu.....Johan Bäck med sällskap, det kan aldrig ha hänt innan att han kommer först till nåt, brukar vara tvärtom.....Fanskapet gav mig en video med Papphamar och en med Robert Gustafsson......Till vänster ser ni hur man gör om man vill förstöra en fin bild på ett lyckligt par!!

 

Kommentar : Tids nog började folk droppa in......Lodeni röd keps kom förbi här några timmar vilket var kul, men han var tvungen att åka för hans dotter var sjuk......Fick lotter för 200 av han.....Till höger ser jag sådär lagom ut med presenten jag nyss fått!!

 

Kommentar : Sandberg och Sanna anlände sent.....Till höger Sandberg, Micke Ultra, Kimboll och Magic Ehn!!

 

Kommentar : Kimboll gav mig en bibel i present...Fy fan.....I grått ser ni även den allt skäggigare Andreas " Andy " Eriksson...Till höger : Rödöga!!

 

Kommentar : Till vänster ser vi Puskas kvinna Victoria....Till höger Anna och den blonda Tessan som vann den frågesport jag anordnat efter en tuff finalkamp mot sin sambo Kimboll....Hon vann ära och en chokladask!!

  

Kommentar : Grabbarna i köket.....Noren var inte helt oväntat klart sist i frågesporten.....Det bör sättas ett stort frågetecken framför Norens akademiska kunskaper.....På frågan vilken engelsk stad rockbandet Oasis kommer ifrån svarade fanskapet Dublin......Sanna verkade väldigt nöjd med sina presenter hon köpt till mig.....Det var bland bland annat fiskolja, spikar, en begagnad dvd deckare och en dassbok med skämt....Ungefär samma saker hon fick av mig vid julklapps bytet, jag anade en viss bitterhet!!

 

Kommentar : Något försenad, men till slut dök Erika upp ändå och hon trivdes i min trygga famn.....Till höger Kimboll och Puskas har roligt ihop på sitt eget ganska suspekta sätt!!

  

Kommentar : Detta var tänkt som en vacker parbild, men när en linsluss som Noren finns i närheten kan man aldrig vara säker......Puss!!

  

Kommentar : Fy fan.....Vad vill du Puskas??  Till höger : Noren försöker dra igång stämningen, Puskas och Victoria föredrar att kramas!!



Kommentar : Fick en riktigt rolig present som grabbarna med mäster regisöören Puskas Tarantino Jakobsson i spetsen klippt ihop...En film som handlade om vår resa till Stockholm i Måndags plus lite övriga bilder med en bra Springsteen låt i bakgrunden......Tack så mycket grabbar, det gjorde ni bra!!


Vill även gratulera min far Lennart " Nutta " Björk som idag fyller 67 år......Han fick bland annat ett par rosa Björn Borg kalsonger som han såg ut att vara jävligt nöjd över....Han gick runt i bara dem och stod och spegla sig och tog mobil bilder och skickade till sina pingiskompisar.....Gubbjäveln tror väl att han blivit inne nu!!

Det här vet jag inte riktigt hur jag ska tolka, men morsan sa en helsjuk sak när jag var hemma hos dem förrut och vi kom in på att prata om tvillingar........

- Jag tror att jag fick ett missfall innan du föddes, det var nog tvillingar!!

- Vaaaaaa??

- Jo jag tror det, jag hade en stor blödning, men jag är inte säker!!!

- Men va fan har du aldrig sagt nåt för....Driver du med mig??

- Jag har nog sagt det nån gång!!

- Nej det har du fan inte.....Det där lät ju helt sjukt!!


Skulle jag haft en tvilling, jag har aldrig hört nån ens nämna det.....Men så verkar det ha kunnat vara alla fall.....Jag känner mig fortfarande väldigt förbryllad!!

Stort grattis till AIK som tog steget upp i hocketns finrum....Jag har ärligt talat inte brytt mig nämnvärt om AIK Hockey innan, men det här var skönt.......AIK Fotboll   0 2 3  1-5....Fy fan vad illa!!




Kommentar : Stort grattis till Henrik Sedin som idag vann poängligan i NHL på 112 poäng.....Riktigt jävla starkt......He shots, he scores!!



Kommentar : Mitt senaste band jag hittat som jag verkligen gillar.....Megadeath!!


Det är tid att gå och sova nu.....Skriv gärna i gästboken.....God natt!!





Kommentarer
Postat av: Anonym

hha ohh stort grattis. d ser ut som att ni haft kuul:)

Postat av: Ann-Sofie

Har du fyllt 30. Grattis! :) Ser ut som ni haft en trevlig fest. Tack, högskoleprovet gick ju sådär.



Har inte vart inne på datorn så mycket, nu medans jag är på besök i sverige...

2010-04-12 @ 23:41:11
URL: http://zofiesworld.blogg.se/
Postat av: Smaragdalena

sv: Ja visst är den cool? :)

2010-04-14 @ 17:54:55
URL: http://smaragdalenas-smaragder.blogspot.com
Postat av: Kimboll

Tack för en väldigt trevlig kväll.

2010-04-14 @ 19:13:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback