Singel resten av livet??

Det här inlägget ska inte handla om några rykten eller om veckans fest eller fotbollsmatch.....Det ska handla om kärlek.....Jag har träffat några tjejer på så kallade dejter nu den senaste tiden och varje dejt har varit trevlig på sitt sätt, men jag är ganska säker på att det inte kommer utveckla sig till nåt seriöst med nån av dem jag träffat.....

....Visst, det är svårt att säga nåt sånt efter en eller ett par träffar bara, men man ska väl känna nånting alla fall för att det ska kunna bli nåt även om man bara träffats nån gång.....Har tyckt bra om de jag träffat, det verkar vara snälla och levnadsglada tjejer, men har inte kännt nåt extra för nån av dem så som man kan känna för en tjej/kvinna......Detta har fått mig att undra om jag kommer vara singel resten av livet, ska det vara så svårt att träffa nån som man älskar och som älskar en tillbaka??

Tidigare har jag inte brytt mig nämnvärt om jag haft tjej eller inte, men nu känns det inte riktigt så längre....Kompisar börjar få barn till höger och vänster och man inser att tiden inte står stilla utan den tickar framåt!!

Har varit väldigt kär i en tjej nyligen, faktum är att jag aldrig kännt så för någon som jag kände för henne....Hon hade verkligen allt kändes det som och jag blev varm i hela kroppen bara av att titta på henne eller höra hennes röst.....Men självklart har hon en kille, en sådär bra tjej kunde ju omöjligt vara ensam......Men till slut struntade jag i det, jag var tvungen att berätta för henne vad jag kände vad det än skulle innebära......Nu verkar det som vi tappat kontakten efter det och känner mig lite kluven inför det....På ett sätt kanske det är det bästa för mig, en samtidigt vill jag inte tappa kontakten med en av de roligaste/snällaste och intressantaste människan jag nånsin träffat.....Så vad som än händer så hoppas jag verkligen inte vi skiljs åt i livet!!

Är nöjd med mycket i mitt liv....Jag har väldigt bra kompisar....Det är kompisar jag gillar att umgås med, kompisar jag tycker är roliga och dem tycker förhoppningsvis det samma om mig, kompisar jag bryr mig om och kompisar som bryr sig om mig, kompisar som man hatar att förlora mot, men älskar att vinna mot.....Dessutom har jag världens bästa föräldrar, jag kunde inte fått bättre föräldrar än dem jag har nu....Det räcker med att beskriva dem så....

....Men nånting saknas inna jag kan känna mig helt nöjd och jag hoppas verkligen att den pusselbiten kommer falla på plats så snart som möjligt....

....Imorgon ska förmodligen jag och en tjej se Sverige mot Malta i fotbollen, gillar henne, men inte på det sättet och det känns som hon är mer intresserad av mig än tvärtom......Kanske dags att säga det imorgon till henne innan hon tror något annat.....I väntan på att träffa någon som jag älskar och som älskar mig......Om den kombinationen nu någonsin kommer inträffa!!

Kommentarer
Postat av: Diana

Klart du kommer träffa någon en dag :) förtår att det kan kännas omöjligt nu, men det är bara för att du fortfarande har känslor kvar för den där tjejen, när de har lagt sig kommer du att se dig omkring och fastna för nån trevlig tjej som också kommer att tycka om dig. Finner det så lätt att känna med dig för ja sitter just nu ungefär i sama sits.. Men bättre tider kommer, det måste man tro på :)

2009-09-08 @ 15:52:46
Postat av: Bäck

Du är modig... det är verkligen inte alla som vågar skriva så öppet om känslor som du gör. Det repekterar jag dig verkligen för.

2009-09-08 @ 18:12:40
Postat av: Noren

Du vet vad jag har sakt om Norrland Björk! det är där du kommer att träffa någon som är i din smak!!

2009-09-08 @ 18:32:37
Postat av: Anders

Tack Johan, ibland kan det finnas ett behov av att skriva av sig vad man verkligen känner och detta var ett sånt...



...Jo det kanske är så Micke!!

2009-09-09 @ 11:58:03
Postat av: sanna

Det finns nån för oss alla, det har bara tagit lite längre tid för dig att finna henne. Hon kommer. Ta vara på dina vänner och din familj under tiden. Som du sa så tickar tiden på och det vore ju trist att missa massa kul tillfällen bara för att man är ledsen över något/någon som inte existerar än, ta vara på dom som existerar och står dig nära. Lev i nuet och tro på att du är värd en bra tjej. Så kommer hon nog tids nog:-) Du har all tid i världen att skaffa barn & familj!



Ang. Barcelonaresan så skulle ju både jag & jonas vilja med såklart men jag skriver c-uppsatts förfullt, sista terminen nu, och han har ju praktik. så det är lite svårt för oss att ge oss iväg just nu... men vi får se!

Postat av: sanna

Det finns nån för oss alla, det har bara tagit lite längre tid för dig att finna henne. Hon kommer. Ta vara på dina vänner och din familj under tiden. Som du sa så tickar tiden på och det vore ju trist att missa massa kul tillfällen bara för att man är ledsen över något/någon som inte existerar än, ta vara på dom som existerar och står dig nära. Lev i nuet och tro på att du är värd en bra tjej. Så kommer hon nog tids nog:-) Du har all tid i världen att skaffa barn & familj!



Ang. Barcelonaresan så skulle ju både jag & jonas vilja med såklart men jag skriver c-uppsatts förfullt, sista terminen nu, och han har ju praktik. så det är lite svårt för oss att ge oss iväg just nu... men vi får se!

2009-09-09 @ 17:03:44
URL: http://susiscloset.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback