En Onsdag från helvetet!!

Onsdagen som var den här veckan var utan tvekan en av de värsta dagar som varit i år....Det började redan på morgonen strax efter att jag gått upp då jag fick veta att en av de personer som jag gillar mest på hela denna jord inte ville ses mer.....Om det gäller för en viss tid eller resten av livet vet jag inte.....Blev såklart väldigt ledsen av detta besked och hade därför tankarna på helt andra håll när jag åkte iväg med bilen till skolan på morgonen......Tänkte därför inte på att jag åkte utan bälte när jag mötte en polisbil på väg ut ur Kumla...

....Såg i backspegeln efter att vi mötts hur polisbilen gör en U-sväng och börjar köra efter och några hundra meter senare stannar mig......Jag går från att vara ledsen till att känna mig arg och är riktigt otrevlig och hånfull mot snutgrisarna som stannat och bötfällt mig med 1500.....Jag vägrar erkänna och hävdar att de sett fel så nu ses vi i tingsrätten och jag kommer hålla fast vid min historia till slutet!!

Är som en zombie i skolan därefter och kan inte alls tänka klart......På kvällen avslutas denna fantastiska dag med att mitt favoritlag Indianerna åker ur SM-slutspelet i speedway efter att ha stått för en patetisk insats borta mot Lejonen.....Verkligen synd, för dem vann med 8 poäng hemma och hade hyfsade chanser att ta sig till final där skrällen Vargarna väntat......Och den finalen är jag ganska övertygad om att vi vunnit.....Men eftersom halvla laget kör som några jävla utvecklingstörda borta mot Lejonen så blir det inget av det hela.....Till nästa säsong vill jag absolut inte se polacken Walasek i Indianerna, även Jesper B Monberg som var en katastrof när matcherna började gälla lite får gärna hitta en ny klubb!!

Mitt i allt detta elände fanns alla fall en ljuspunkt denna i övrigt helvetiska dag.....Ljuspunkten är den tjej jag träffar på eftermiddagen för en drink, eller drink och drink, jag drack några öl och hon ett glas vin....Hur som helst, fick en riktigt bra uppfattning om henne och hon verkade inte helt ointresserad av mig heller.....Ska bli trevligt att träffa henne igen, men det blir väl förmodligen inget av det som med allt annat!!

I Tisdags umgicks jag med min andra kontaktperson Eric från Örebro.....Vi åkte ut till Marieberg och handlade lite, han köpten bland annat ett leksaks-skepp på Toys r Us som han sen slog in och skrev god jul Eric på.....Fy fan.......Efter det åkte jag och solade i Kumlahallen och sen ut för att se när Indianerna körde hemma mot Lejonen, en match de vann med 52-44, men det räckte ju som bekant inte.....Det var för jävla blåsigt för övrigt och så fort de kört igenom första kurvan där vi satt så blåste det upp en hel sandstorm mot ögonen som tog en 10 sekunder att skrubba bort.....Lagom till man var klar kom de på nästa varv i samma kurva och skyfflade upp en ännu större sandstorm.....Fy fan!!

Idag och igår har vi varit lediga från skolan.....Nästa vecka är det praktik i 6 veckor, jag ska vara på Vialunds fritidsgård!!


Veckans fråga : Vem är den sämsta/mest patetiska/okunnigaste supportern av dessa.......1. Sandberg till Örebro och AIK   2. Noren, eller Micke Ultra till Örebro   3. Undertecknad till AIK

Ge er syn på veckans fråga i gästboken om ni har en åsikt i frågan!!


Det ryktas.....Att Noren anser att Sandberg för otur med sig i fiskebåten!!

Det ryktas......Att Sandberg anser att Noren överskattar sig själv i fiskebåten och har en för stark tilltro till sig själv i övriga livet med!!

Det ryktas.....Att Gildes och Puskas besök på bögklubben i England var planerat....Externa källor säger att pojkarna mycket väl visste var de befann sig och satt på varsin barstol och väntade på att bli uppraggade!!

Det ryktas.....Att Kimboll inte kunde gå på senaste ÖSK - matchen som började kl 8 för att det skulle bli för sent....Ännu ett tecken på att Kimboll utvecklats till en gubbe!!

Det ryktas.....Att jag är anklagad i Yxhult för att ha " speedwayljumskar "......Dem påstår att jag bara får ont i ljumskarna när det är speedway på Tisdagar när våra träningar är.....Lögn och förtal är vad det är!!


Veckans Youtube.




Kommentar : Blev många skratt här.....Kolla han som plöjer rakt genom bryggan vid 0 : 20 nånting!!



Kommentar : Sverige gör 1-0 mot Paraguay i VM 2006, Grankvist i extas.....Edström ser mellankolisk ut!!


Nu ska jag ut och ta en löptur, sen vet jag inte alls vad som händer idag....Vi får se.....Tjingeling!!



Kommentarer
Postat av: Farbror blå

Råkade av en slump hamna på denna blogg och se att du erkänner att du kört bil utan bälte, men nekade för oss!!!

2009-09-25 @ 18:45:33
Postat av: Anders

Saknar helt åsikter här gällande veckans fråga...Var inte rädda nu, fram med motorsågen!!

2009-09-26 @ 11:47:53
Postat av: Purre77

Jag röstar på att undertecknad är den mest patetiske supportern. Gillar man ÖSK kan man knappast vara en patetisk supporter!! FORZA SPORTKLUBBEN!!

2009-09-26 @ 17:02:34
Postat av: Jocke (mr 80-tal)

Jag får gratulera till 8-2, allt annat än kvalserien är bra i år för SSK med tanke på det usla materialet de har och att Leffe inte är kvar som tränare, men säsongen är lång.

2009-09-26 @ 19:04:16
Postat av: Anders

Jo Puskas att du skulle rösta på mig, kunde jag väl gissa....Du röstar alltid på mig din gris oavsett vad det är!!



Jo Jocke, jag kan nog inte annat än hålla med dig...TRor Tälje får det tufft i år...De saknar målskyttar och blir väldigt förvånad om det är några andra lag än de och Rögle som hamnar i kvalserien!!

2009-09-26 @ 21:27:40
Postat av: Esso

Svar på Vem är den sämsta/mest patetiska/okunnigaste supportern : Min röst faller på eviga ruttna Sandberg han vet fan inte en skvatt om fotboll han är en medgångssupporter som följer dom som vinner...Tycker väl allt talar för att han är så rutten att han tar med sig släkten på match med tjejen, tjejens mamma, tjejens kusin och tjejens faster...Då ska man stå med bollträ slåss för sitt eget lag!!Men vad jag har hört är rykten att Sandberg strök sig mot varenda fasad i Örebro Så det finns gott om jobb att frächa upp fasader...

2009-09-27 @ 14:02:16
Postat av: Jägarn...

Vilken jävla skitfråga du ställer Anders, den är så vinklad att jag blir grön i ansiktet. Jag är inte nåb jävla supporter till ÖSK....

2009-09-30 @ 11:46:28
Postat av: Jägarn...

Sist men inte minst så skulle aldrig en riktig AIK:are sälja en fejkbiljett till en i Black Army som du (Anders) gjorde när du glömt din plånbok hemma och inte hade pengar till en Öl på Strömpis innan matchen mot ÖSK.



Så kom för helvete inte och uttala dig ett skit om mig och AIK. Jag ska tamme - fan hänga ut dig din jävel på Black - Armys forum ditt opålitliga svin, svindlare och avskum.



Ärligt förstår jag inte hur man kan göra så mot en AIK - broder och att du efter ett sådant beteende ens har mage att kalla dig för supporter är helt otroligt....

2009-09-30 @ 13:08:22
Postat av: Anonym

MickeUltra som han kallar sig röstar jag på... den enda han kan någonting om är ju basomb. som han hela tiden tjatar om.... Var väl även han som innan match på pitchers kröp upp i ett hörn med flickvän och flickväns kompis?? ruttna jävel....

2009-10-01 @ 14:10:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback