Regn och rusk!!

Det känns verkligen att det är höst nu....Det är regnigt och mörkt ute....Den här delen av året är inte speciellt charmig.....Helgen finns inte mycket att berätta om, hade skittråkigt och gjorde knappt nånting.....Idag i skolan skulle vi hålla i nån idrottsaktivitet i en 30 min var....Jag skulle ha basket, men när jag kom dit så fanns det naturligtvis inga basketkorgar....Fiaskot var nära, men flexibel och kreativ som jag är så hittade jag på lite andra lekar istället och det funkade rätt bra det med....

....Jag umgås inte med nån i klassen på fritiden och kommer inte ha kontakt med nån efteråt heller, det är jag rätt säker på.....Men har accepterat att vi är väldigt olika i klassen....Det finns flera jag tycker har bra egenskaper med....Nån är gullig, nån är smart, nån är ganska rolig.....Trivs bättre i klassen nu än när jag började då kändes det inte så muntert när Jenny hade slutat......Vi umgicks hela tiden i klassen men nu träffas vi aldrig, det känns tråkigt och jag vet inte vad jag känner för det om jag känner  mest besvikelse, saknad, ledsamhet, arg, eller rent av att det är skönt.....Kanske är en blandning av allt!!



Kommentar : Min " franska cafe hörna " är tillbaka!!

  

Kommentar : Anis med sin nya hund, 10 veckor gammal......Till höger Stora hotellet där jag var på en undersökning i Måndags kväll!!

  


Kommentar : Fick 450 kr för besväret att ställa upp på undersökningen....Med tanke på min kunskap och det rykte jag besitter så borde jag krävt mer!!

Efter skolan stannade jag kvar i Örebro för att vara med på en " kvalificerad undersökning " som det handlade om.....Hade sett en annons i N.A att de sökte killar mellan 20-30 som läste mycket i media.....Det visade sig handla om ett gruppsamtal på 2, 5 timmar om Aftonbladet.....Vi var 7 killar som satt och diskuterrade medans en kvinna som höll i det hela öste på med frågor och påståenden....Jag var den i gruppen som oftast var ensam med mina åsikter, dessutom var jag den i gruppen som åt mest av det gratis fika vi bjöds på......En kille han sa knappt ett knyst på hela tiden, men han fick sina pengar ändå....En kul grej var det alla fall och lönen var ju riktigt bra!!

Det ryktas.....Att Firman Boys körde över Göteborgs firma Wisemen i Lördags när drygt 300 grabbar gjorde upp i en riktig tungviktsfigth.....Firman Boys alltså överst på tronen igen, AIK ska ha en stark firma, så är det bara!!

Grattis till den jävel som lyckades hacka sig in på min blogg och skriva om den i förra inlägget med.....Jag vet vem det var, men vill inte hänga ut han här, men hämnden kommer komma det kan du lita på din jävel!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback