Kungen och hans hovnarrar!!

Fredag och helg, skönt....Som vanligt lirades det pingis på Fredag, vi vann med 3-0 mot Skogaholm och är tvåa i tabellen.....På kvällen  åkte jag hem till Andre då även Bäck var där på besök....Vi kollade TV och lirade lite kort.....Bäck introducerade ett nytt kortspel , 500, som han själv var ganska bra på.. han höll i reglerna på ett föredömligt sätt. Jag själv hade en del tur det måste jag erkänna och därför klarade jag mig skapligt. Andre gjorde bra ifrån sig med......Stundtals fick jag precis det jag behöva hela tiden och behövde inte ens anstränga mig medan Bäck och Andre verkligen fick slita för sina poäng.
Men jag måste dock berömma dem för utan min otroliga tur hade jag förmodligen inte haft en chans !
 

Kommentar : Tyckte jag var värd en segeröl efter pingisen.....Dagens mat blev en kebabtallrik från Grillcenter, Grillcorner eller vad fan det heter!!



Kommentar : Två högklassiska kortspelare...Kolla in Bäcks blick, han inger verkligen respekt. Själv ville jag inte vara med på bild som vanligt !


Kommentar : Så här blev slutställningen, Andre bäst....Och jag och Bäck skuggade tätt bakom.


Imorgon har vi möte med Yxhult kl 11 för att träffa den nye tränaren och så ska väl lite nyförvärv presenteras med....Sen får vi se vad som händer på kvällen!!

Kommentarer
Postat av: André

Björk du är det ruttnaste jävla svin som finns. Tack Bäck för att du skrev det du skrev under Björk då det spelet vann jag med ännu högre poäng än Björk fick. Efter detta Björk är du inte värd skiten som kamelerna skiter ut i öknen, om du inte lägger in det andra kortet.

2009-11-21 @ 01:58:06
Postat av: Anders

Nu förstår jag inte riktigt vad du pratar om. Det måste blivit nåt missförstånd. Men du behöver inte skämmas Andre du var ju inte lika dålig som den katastrofale Bäck!!

2009-11-21 @ 12:27:38
Postat av: Ann-Sofie

Jo, det är smart att försöka sluta röka. :) Men inte så lätt, när man är beroende. Men jag kämpar på.



Vem är du på fotot? Killen till höger eller killen till vänster? :) Var i sverige bor du? Bara nyfiken annars. Ha en bra helg.

Postat av: Ann-Sofie

Okej, såg dig i pälsmössan. :) Jag bor i Finland. Men jag bodde i sverige förut. Alla är välkomna att läsa min blogg. Jag bloggar mest, för nära vänners skull. Men är alltid trevligt att lära känna nytt folk. :) Trivs du bra i Kumla?

2009-11-23 @ 17:35:28
URL: http://zofiesworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback