Bilder.

Har lagt om stilen lite här på bloggen. Som det känns nu blir det fler inlägg men med betydligt färre text, men med fler bilder. Har just bevittnat HV 71 köra över Färjestad med 0-5, men namnet för dagen är Peter " Foppa " Forsberg....Fan vilken kung, jag har sett upp till han i 15 år och det är få personer som gjort mig så stolt över att vara svensk som han.....Han kombinerar extrem talang med tuffhet och ödmjukhet.....Påminner faktiskt lite om mig själv på innebandy planen när jag tänker efter!!







Kommentar : Var hos min syster tidigare ikväll och skrev ut lite papper till skolan. Lille Dennis ville först inte vara med på kort som ni ser, men till slut fick jag han......Under ser ni kvällens maträtt : Pasta med cavapci, potatissallad, pastasås, svartpeppar och gurka......Pris 35 kr!!


Kommentarer
Postat av: Noren

Hur många biffar blir det i veckan?

2009-11-20 @ 20:31:57
Postat av: Anders

Jag har slutat räkna!!

2009-11-21 @ 00:47:22
Postat av: Bäck

4 st om dagen i snitt va ?

2009-11-22 @ 20:57:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback