Tråkig Lördag blev hyfsat kul ändå!!

Ja fram till kl 9 på kvällen så hade jag haft världens sämsta dag och var på dåligt humör och funderade faktiskt på att gå och lägga mig för att slippa mer skit.......Först var det singelkorpen, en tävling jag vunnit de 2 senaste åren......Jag vann alla mina matcher ganska lätt i gruppen, men åkte ut i kvartsfinal mot skogshuggaren Göran Eriksson med 11-8 i skiljeset, en spelare jag säkert slagit 5 gånger i rad......Men tyckte han spelade ganska bra och vann de viktiga bollarna så han vann rättvist.......Vann hela turneringen gjorde nån som hette Martin Larsson från Storå, en spelare jag inte hade några problem med alls i gruppspelet så förstår inte riktigt hur han kunde vinna.....Men han slog ju Nisse Fors, Nahlbom och Stefan Karlsson i slutspelet så han vann väl rättvist ändå, även om jag inte förstår hur det gick till!!

När jag kom hem så visade det sig att 2 av mina favorit-tröjor försvunnit/blivit stulna i Kumlahallen.......Jag fattar fan inte vart dem tagit vägen, de måste blivit stulna......Jävla helvete!!

Sen när jag kom hem var jag grymt sugen på att festa till lite, men varenda människa man pratade med hade andra planer/ skulle ta det lugnt / eller ville inte........Blev trött på alla NEJ-sägare till slut......Såg ut att bli som vanligt när jag var sugen på att festa till, det vill säga att ingen ville följa med.......Men så vid 9 så ringde jag min lagkamrat Andy för att höra hur det gått i matchen dem spelat under dagen, en match som för övrigt blev inställd.......Så här lät samtalet ungefär......

- Tjena, vad gör du??

- Är och köper snus, själv då??

- Inget alls, har haft en riktig pissdag, har du nån sprit att köpa, jag vill supa ner mig??

- Jo fan, vill du ha sällskap eller??

- Ja varför inte vad ska du göra då??

- Tjejen har tjejkväll hemma menjag har en kompis hemma som sitter mede en dunk sprit vi, kan komma förbi, vi bjuder!!

- Ja men vad fan kom förbi då, jag åker och köper groggvirke och chips, vi ses sen!!


Fan vad skönt med en människa som är lite positiv när man man ringer.........Han och den gamla ligisten Svante kom förbi här, vi spelade kort och lyssnade på musik och hade det riktigt trevligt, innan vi tog en sväng förbi hotellet......Efter att ha varit där så drog vi hem ett gäng till mig och spelade mer kort, innan det tog jag hämnd på Putte Jonsson som spräckte mitt ögonbryn när vi möttes sist på planen med en snabb höger mot kroppen som däckade han i 2 min....Ha Ha Ha.....Så såg den dagen ut!!

I fredags var jag på en träff med en tjej som hette Elin och var 21........Vi träffades på Järntorget och sen gick vi ut och käkade.....När vi satt och pratade så frågade jag vad hennes drömyrke var.....Hon svarade " Porrstjärna "........Yes, yes, yes tänkte jag för mig själv samtidigt som jag försökte se hyfsat oberörd ut......Hon var trevlig, men verkade inte vara världens smartaste direkt, men vi kommer förmodligen ses igen!!

Idag har jag inga planer alls, jo måste nog se till at träffa min kontaktperson R, vi har inte setts på 3 veckor och det är för mycket.......Sen hoppas jag den här jävla huvudvärken släpper med...

Veckans youtube.


Kommentar : De 10 bästa målen från EM 2004, gissa vilket som är nummer 1??

Nu ska jag fan upp och ta ett glas vatten och en alvedon, något jag borde gjort innan jag la mig igår....Tjing!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Date med en blivande porrstjärna. Det är inte illa :)

2009-03-15 @ 18:04:16
Postat av: Linda

jaa de va jätteskoj igår:D helnöjd.. skitbra platser hade vi:) å fint hotell å god mat å allt va bra:D så skönt å komma hemifrån med, om så bara för över en natt:) hehe..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback