Ledig!!

Ja idag är vi lediga från skolan för att få tid att planera den dag vår grupp i klassen ska anordna imorgon för resten av klassen......Men planeringen av den och fixandet av saker vi behöver till dess tar kanske 2 timmar på sin höjd då vi delat upp arbetet, så känns ganska överdrivet att vara ledig idag och även i Måndags var vi lediga för planering.......Men, men lite extra ledighet gör väl inget.........Aktiviteten vi ska ordna promenad i Oset i Örebro, ett fint naturstråk.......Där ska också ingå tipspromenad, fika, korvgrillning, fågelskådning och berättande om Oset!!

I söndags var jag riktigt sliten efter en blöt lördagskväll.....Men följde ändå med Jenny och en kompis till henne ut då de var lite festsugna........Jag tog det dock rätt lugnt med drickandet, då jag inte var speciellt sugen på alkohol.......Men det kompenserades av Jenny som drack för oss båda Ha Ha........Vi hamnade på ett ställe som ligger mitt emot Björnstugan ( gamla Babar ) som jag aldrig varit på........Men det var riktigt fint där med bra musik och fin inredning......För Jennys bästa så ska vi inte avslöja allt som hände den här kvällen, hon avslutade alla fall med att hälla sin tequila i min nyss beställda öl så den blev odrickbar, sen var hon inte ens nära att komma in på Björnstugan.....Kör så det ryker Jenny Ha Ha!!

Igår så anordnade den andra gruppen en dag ute och den liknade till stor del den vi kommer ha, då vi vandrade runt i Karlslund......Jenny hade med sig två hundar, vilket jag bara tycker är extra kul då man är ute och går......Men delar av övriga klassen verkade tydligen tycka det var jobbigt och störde sig på det och det skulle diskuterras efteråt vilken " inverkan " hundarna hade på gruppen........Herregud säger jag bara........Tyvärr känns det inte som vår klass är alls lika tajt som den var för några månader sen, jag har länge tyckt det skulle vara kul med en klassfest, men nu känner jag inte alls något behov av det!!

På kvällen skulle vi ha match hemma mot Närkesberg, men den blev inställd för planen var vattensjuk sas det alla fall, åkte förbi och tittade och det var fan inga större fel på planen, väldigt konstigt beslut......Nu har våra 2 senaste matcher blivit inställda och jag har inte tränat på 10 dagar, måste nog ut och ta en löprunda ikväll!!

Åkte på bio istället med min kontaktperson R för att spela match....

Veckans recension : I taket lyser stjärnorna, Drama, Svensk.

Kommentar : Handlar om en 14-årig tjej vars mamma har cancer och håller på att dö samtidigt som man får följa henne i skolan och på fritiden....Ganska sorglig stundtals, såg flera i publiken som torkade tårar ur ögonvrån.....Är tydligen baserad på en känd bok.......Hyfsad film, men inte mer.......Värt att notera är att R som vanligt gav filmen en 4:a i betyg........Betyg : 3 - .




Det ryktas.....Att Noren blev av med sin guldkedja runt halsen när han vandrade runt på en skum bargata i Thailand!!

Det ryktas.....Att Andy blåste mig på en monsterpott sent i Lördags natt, tyvärr var jag för full för att uppfatta det då, men nu i efterhand har jag fått klarhet i vad som hände!!

Det ryktas.....Att Sandberg glömde låsa dörren när han satt och sket på jobbet och en arbetskamrat ryckte upp den!!

Det ryktas......Att Annis kommer bli min granne om ett par veckor!!

Det ryktas......Att det var länge sen man hörde av eller träffade Loden, var är du gamle kamrat??

Veckans Youtube



Kommentar : Sluddrande jävla finne försöker prata svenska!!




Kommentar : Henrys Top 10 mål......Jobbig låt, men några riktiga klassmål, speciellt nummer 1!!

Nu ska jag gå upp, måste börja med de läxor jag har att göra......Skriv gärna i gästboken, börjar bli lite dåligt med kommentarer där....Tjing!!



Kommentarer
Postat av: Erja

Det var ingen som störde sig på "vovvarna" det var läraren som ville ta upp det för det KUNDE vara störande i en grupp. Var inte du där eller??? Hehe

Eller var du i det blååååå.....See you

2009-03-18 @ 14:34:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback