Ingen bra dag!!

Det här har inte varit någon bra dag alls........Först fick jag ett besked på förmiddagen som gjorde mig både ledsen och besviken och det sitter i än som en stor klump i magen.......Sen fick jag reda på att de skidor jag skulle låna till nästa veckas resa till skidorten Vemdalen inte gick att låna så nu måste jag hyra för 525 istället.......Och slutligen för att bara poängtera att det här är en jävla skitdag så har min kamera gått sönder med.......Åkte ner med den till Allansons där jag köpte den och dem sa direkt att den behövde repareras, vilket innebär att jag blir utan kamera nu i några veckor och att dem bilder jag tog i Lördags inte kan visas nu.......Men får väl publicera dem senare då....

Lördag : Vår andra träningsmatch för säsongen spelads kl 11 nere i Kumlaby mot Askersund......Lite oväntat så var planen riktigt bra faktiskt, speciellt med tanke på att den var nästintill ospelbar dagarna innan......Vi vann med 4-0 och spelade ganska hyfsat, jag gjorde en bättre match än den mot Mellringe/ Eker men jag måste höja mig lite till.......Måste bli lite rappare och ta mer egna initiativ.......

.....Efter det så åkte jag hem och vilade några timmar innan uppladningen för Norens 30-års fest började.....Tog några öl här hemma tillsammans med Andre som kom förbi, sen tog vi en promenad ner till bowlingen där vi skulle vara kl 7.....Väl där så delades det upp med 4 personer per bana, jag hamnade på samma bana som Puskas, hade höga förhoppningar innan då jag normalt sett är hyfsad på bowling, men det gick otroligt dåligt........Först skyllde jag på otur, efter ett tag var jag bara uppgiven och till slut skämdes jag nästan när jag slog så dåligt gick det........

......Efter det drog vi hem till värden och födelsedagsbarnet Noren......Magic Ehn var i höform med en frisyr där inte ett hårstrå låg fel och enligt ryktena var han jävligt nöjd med sin frisyr själv och sa att " det är bara jag som har sån här frisyr "........Blev en kul kväll allt som allt, blev kvar där ända till 4....Klockan gick otroligt fort efter 12, men det var väl för att man blev så full då........Men börjar bli ganska trött nu på att gå som singel på våra fester då nästan alla har tjej utom jag, vill verkligen träffa nån nu.......Men det är inte stor chans att göra det på våra fester heller, det var väl 25 personer där ungefär men inte en enda singeltjej!!

Sandberg försvarade sin titel som den snabbaste ölhävaren i vårt kompisgäng, men han fick bra motstånd av Andre och Puskas som inte var långt efter.......Själv tog jag hem tävlingen " Vem har längst "........åde genom att mest folk röstade på mig och dessutom visade det sig att jag hade det sen när vi mätte....

....Vi talar om kalsonger alltså och jag vann solklart eftersom jag var den enda med långkalsonger!!

Det ryktas att......Fiske Fredrik var i extas efter att ha hamnat mitt mellan Bolton och West Hams firmor när han var i England!!

Det ryktas att.......Norens 50 åriga granne hamnade i en diskussion med en av festdeltagarna och till slut flydde ut via bakvägen!!

Det ryktas att......Mr 80-tal är en exklusiv medlem i Södertälje SK!!

Det ryktas.......Att prisen för vinst i bowlingen höll väldigt hög klass, NOT!!

Det ryktas.....Att Puskas kom direkt från en pingistävling och därför anlände med en ofixad frisyr som förde tankarna till Tyskland på 70-talet!!

Det ryktas......Att Bäck ännu en gång missade en stor fest pga sjukdom!!

Klockan är 18:40 och jag är redan inne på min tredje öl, det känns inte bra det här......Jag vet att det är flera i min släkt som haft problem med alkoholen, däribland farsan....Han tog sig dock i kragen och är nykterist nu.....

.....Men samtidigt vet jag fan vad jag ska göra när det är en tanke som hela tiden håller på och gnager i en......Måste ta några öl för att varva ner då, men de senaste veckorna har jag druckit alldeles för mycket.......Jag måste ta och försöka lösa det här nu för orkar inte gå runt med dem här tankarna i bakhuvet längre.......Jag måste börja tänka på annat, måste bestämma mig hur jag vill ha det!!

Nu blir det förmodligen inga bilder på några veckor då, tråkigt, tog rätt många sköna kort i Lördags.......Men, men nu är det dags hoppa in i duschen här och sen få i sig nån mat har inte ätit nåt sen kl halv 8 i morse när jag tänker efter....Tjing!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

absolut inte:) men du ställer ju ofta frågor.. som står i inlägget du kommenterat - alltså svaren.. så då får man ju för sig av att du är intresserad av svaren och då kan man ju tycka att det är bra att läsa inlägget först haha, ha en fin kväll!

Postat av: Jocke (mr 80-tal)

Tråkit med kameran men det är bara att vänta.

För övrigt måste det kännas bra att du inte blev utröstad i Robinsontävlingen som du själv kom på men det var bra nära, ha de gött!!

2009-03-02 @ 19:22:06
Postat av: MN

Björk jag städade i soffan och där låg det en nyckel som jag tror till hör dig (kumla bostäder vit)

2009-03-02 @ 23:26:20
Postat av: Anders

Jo den är nog min, men tappade den för några veckor sen och inte i Lördags!!

2009-03-03 @ 08:00:32
Postat av: Jennsan

Hallå skogsmulle! Du fastande visst på några bilder idag när du smög runt i skogen och drog kablar;) (skrattar rått)... MOAHAHA!

2009-03-03 @ 15:36:33
Postat av: Jenny

PS!! Checka bilderna på jennsaa.blogg.se!

2009-03-03 @ 15:36:58
URL: http://jennsaa.blogg.se/
Postat av: våffelmannen

Men nu blir vi nyfikna björken. Vad är det för besked du fått som gör dig så besviken? Vi är ju ganska många som föjler din blogg nu och vi har väl ändå rätt att få veta!? Vi blir ju oroliga för dig. Vi älskar ju dig. Du är ju allt för oss.

ryck upp dig kompis och berätta vad som blivit fel!!! förövrigt tror vi inte bara att du behöver en kvinna. vi vet nog alla vem du vill ha också. Håll det inte inne längre. berätta för henne hur du känner!!! du vet ju själv vem ditt hjärta klappar för!

vi älskar dig

Postat av: Anders

Tack för dem orden.....Våffelmannen??



Men ta inte så allvarligt på allt jag skriver, visst har jag dagar som känns jobbiga ibland, men det har väl alla....Skillnaden är att jag skriver om dem bara.....Ha det bra kompis, vem du nu är!!

2009-03-03 @ 22:43:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback