I väntan på match 6!!

Inatt blir det till att sitta uppe för att se match 6 i NHL-finalen mellan Pittsburgh och Detroit.......Vore tungt om Red Wings kunde ta hem sin andra raka buckla, men ska jag tippa så tror jag nog Pittsburgh ordnar fram en sjunde och avgörande match, ty det har ju bara varit hemmavinster i finalen än så länge..

..Idag inkasserade vi ännu en " stolpe ut match " med Yxhult.......Det blev 1-1 hemma mot Sturehov och dem kvitterade med 3 min kvar.....För egen del kändes det sådär, har missat en del träningar nu på slutet och jag hade inte riktigt lika mycket spring i benen som jag brukar ha.......Två orsaker till att det gått lite sämre än väntat för oss tror jag är 1. Vi har tappat 5-6 namn sen förra säsongen och inte ersatt dem alls, eller tappat och tappat några har lämnat och några har varit skadade i stort sett hela säsongen 2. Vi har haft stolpe ut helt enkelt, dem där berömda små marginalerna har inte varit med oss, förra säsongen var det tvärtom!!

Innan matchen var jag inne i Örebro och träffade Jenny för första gången sen vi slutade skolan.....Först när jag kom dit var hon sådär stressad som enbart kvinnor kan vara, men efter att ha lugnat ner henne med min manliga aura så blev hon sitt vanliga roliga jag igen.......Vi drog iväg till Mosås och spelade Minigolf, som vanligt när vi tävlade i nåt så vann jag, när det handlar om tävlingsinstinkt och mental styrka så är jag överlägsen den nervsvaga kvinnan Jenny.....Hon fick 83 och jag 61........Men hon var ett trevligt sällskap alla fall även om hon försökte psyka mig med allt från prat om munkar ( såna som bor i kloster, inte såna man äter ) till vidriga sexpåståenden!!



Jenny laddar upp på sitt eget sätt inför bana 3!!



Själv laddade jag upp med lite aerobic i hennes soffa!!

Igår så träffade jag en kvinna, eller en tjej för en Blind-date.....Hon var 23 och från Lekeberg och vi träffades nere i Kumlasjön för att ta en promenad......Hon var trevlig och hade sina bra sidor, men det var nog inget för mig.....Bland annat beroende på att hon var 100 % raggare och det känns inte så tilldragande måste jag medge......Senare på kvällen åkte jag hem till Eva och Jimmy för att hälsa på.......Eva är min syster och vår kontakt har varit ganska dålig i flera år, det har kännts spännt och onaturligt mellan oss, men nu är det annorlunda.....Vi har fått mycket bättre kontakt igen och det är jag och säkert hon med glad över........Jag tippar på att det var en händelse förra sommaren som förde oss närmare...

...När vi satt runt matbordet frågade jag lille 7-årige Dennis vad han ville bli när han blev stor
- Vill du bli Polis som Peter??
- NEJ!!
- Vill du bli lastbilschaufför??
- NEJ!!
-Vad vill du bli då??
- Jag vill bli GUD!!

Ibland är ungar rätt roliga faktiskt, det gäller speciellt Dennis!!

Veckans recension

Terminator 3 Betyg 2.



Kommentar : Börjar ganska bra men ju längre filmen håller på, ju sämre blir den och handlingen är i stort sett obefintlig......Inte alls jämförbar med 1 an och 2 an som är två riktiga klassiker!!

Det blir inget det ryktas i detta inlägg, till viss del beroende på att vissa personer fruktar " det ryktas " så mycket att de knappt vågar öppna munnen längre när jag är i närheten....Alltfler har börjat frukta det ryktas!!

Nu är klockan 0:28, hockeyn börjar 1:50, frågan är om man ska vara vaken till dess och försöka sova nån timme.....Ah, fan jag tror nog jag siktar på försöka sova.....Lets go Red Wings....Tjing!!


Kommentarer
Postat av: Jenny

http://www.gratis5.se/user/register/LTG

2009-06-10 @ 13:32:27
URL: http://ltg.blogg.se/
Postat av: Purre77

Har kameran kommit åter?? =)

2009-06-10 @ 17:43:28
Postat av: Anders

Nej den är nog borta för gott tragiskt nog....Dessa bilder har jag snott!!

2009-06-10 @ 18:45:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback