ZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzzzz!!

Det är något fruktansvärt vad jag längtar bort från denna tristess....Uttråkad är bara förnamnet som det är nu....

...Man är så uttråkad att man åker ut och cyklar och plingar på hos " kompisar " som man inte sökt kontakt med på 10 år!!

Så uttråkad att man åker och köper öl och börjar dricka bara för man inte har något annat för sig!!

Så uttråkad att man lusläser kvittot som man fick på Apoteket!!

Så uttråkad att man sitter sig här framför datorn trots att man inte har lust, men det finns absolut inga andra alternativ!!

Ja det är sannerligen inga gyllene tider nu, snarare tuffa tider för en drömmare!!


Måndags : Var inne på O Learys och såg AIK - Göteborg, Gnaget vann med 1-0 och min och Sandbergs förbannelse är bruten, jag trodde det var omöjligt att laget man håller på kunde vinna när den mannen var i närheten.....Blev hotad av en Göteborgare, flinade tillbaka och blev sen rätt full!!

Tisdag : Minneslucka!!

Onsdag : Började jobba lite hårdare med annonsförsäljningen till Kumlanytt, mer om det på Torsdag........Bäck kommer förbi, vi drar och käkar och spelar sen Frisbee-golf i Kumlasjön, var rätt kul faktiskt, jag vinner med 2 slag över 9 hål, Bäck den sopan avslutar med att kasta upp sin frisbee så den fastnar 20 meter upp i ett träd!!

Torsdag : Annonsäljandet går sådär, många är på semester och har stängt och många har även vikarier i butikerna som naturligtvis inte vågar bestämma nåt om eventuell annonsering.....jag cyklar runt till olika butiker, företag och matställen och berättar lite om oss.....Det går trögt i början, det enda som händer är att jag blir blåst av en gammal antikhandlare att köpa en stor karta......I slutet går det dock lite bättre och förhoppningsvis hör några ställen av sig framöver så vi kan få in lite annonser och jag kan få min välbehövliga provision!!

Det ryktas....Att Noren drar igång projekt och ber en fixa folk till helgen, för att sen själv säga att han inte kan!!

Det ryktas.....Att Kimboll stundtals uppträde som en huligan i Helsingör!!

Det ryktas......Att flera flanörer höjde på ögonbrynen när Sandberg och undertecknad kom farande på cykel på väg till O Learys i måndags.......Sandberg stod upp och trampade och jag satt bakom på sadeln och stundtals så trycktes mina kulor tätt inpå Sandbergs tajta bakdel, det kändes minst sagt gay!!

Det ryktas.....Att " den galne juggegrannen " enligt källor anklagas för allt från inbrott till att ha brännt ner hus och dessutom har han suttit i fängelse, ska nog ta lite avstånd från den mannen som det känns!!

Det ryktas....Att Zlatan kan vara nära Man United!!

För övrigt så känner jag mig 0 taggad inför att börja skolan till hösten då det framkommit en sak som känns åt helvete......I värsta tänkbara fall vet jag inte ens om jag vill fortsätta som det känns nu, men, men!!


Veckans Youtube.



Kommentar : Robert Gustavsson, det räcker att säga så!!



Kommentar : Top 10 med Sudden, för övrigt såg hn jävligt stilig ut när han hade hår!!


Skulle gärna ha några bilder att lägga in, men har ju som sagt blivit av med min kamera, men ska nog köpa en ny snart.....Nu ska jag klippa några öl och kolla på speedway, det blir inte roligare....Tjingeling!!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback