Badmintonskandalen!!

Denna vecka har varit väldigt händelselös.....Och kvällen nu ser ut att gå i liknande tecken......Allt jag vet är att jag vill se SM finalen i speedway  som visas Live på Canal Plus kl 6, men vart jag ser den, med vem och i vilket tillstånd är ännu oklart.....Har nyss varit ute och sprungit, det var skönt löparväder, soligt och lite blåsigt....Men konditionen har försvunnit snabbt efter några veckors träningsuppehåll!!

I Onsdags drog vi ihop en badmintonturnering utanför gräset där jag bor......Lånade morsan och farsans nät, bollar och rack och använde nån form av kvistar som linjer......Deltagare var undertecknad, Noren, Kimboll, Tessan, Fiske Fredrik och Brikell.....Det blev en kul kväll och spelet blev allt bättre ju mer vi spelade, här följer en kort kommentar om varje spelare...

Undertecknad : Teknisk, fyndig, pardonlös.....Dock.diskad i finalen efter en skandal!!

Noren : Turneringens flopp ( som vanligt )......För en gångs skull hade man lite förväntningar på Noren inför en turnering, men han floppade och allt var som vanligt!!

Kimboll : Turneringens i särklass mest välklädde....Medans vi andra hade gympaskor och t-shirt kom KImboll till spel finshorts och en rutig hawaai-skjorta.....Åkte ut i Semi och lyckades som vanligt hitta en bortförklaring till det då han skylle på att han fått en rosentagg i foten och inte kunde gå dagen efter!!

Tessan : Turneringens enda kvinna, men överraskade positivt och gick till Semi....Där tog det dock stopp mot mig!!

Fiske Fredrik : Stabil och svårspelad och hans finalplats var aldrig riktigt hotad......Ställningen var 8-7 i finalen till han när machen bröts efter en skandal!!

Brikell : Den brajrökande gamle skatelegenden Brikell med sina pajade knän ställde upp och var till en början rätt usel, men hittade spelet alltmer och avslutade starkt genom att i sin sista match slå tillbaka Fiske Fredrik
!!

SKANDALEN : Ställningen var alltså 8-7 till Fiske Fredrik mot mig i finalen, vi spelade först till 15, när den bröts.......Det var vid ett sidbyte som jag tänkte psyka Fiske Fredrik lite och började urinera på den planhalva jag skulle lämna, dock endast i hörnet......Den känslige Fiske Fredrik bröt dock samman och vägrade spela mer till publikens stora besvikelse.....Trots att jag erbjöd mig att stå kvar på samma planhalva......Visst palaver uppstod och det är fortfarande oklart vem som vann....Jag, efter att Fiske Fredrik gett upp??  Eller Fiske Fredrik efter att jag blev diskad??

Var och träffade en tjej i veckan med som heter Sabina.....Vi kollade på några filmer hemma hos henne.....Jag vill träffa nån nu, tidigare har jag länge kännt att det kvittar och att det är skönt vara singel och göra vad man vill och inte behöva bry sig om nån, men nu känns det annorlunda!!

Var även och klippte mig igår i Hallsberg, försökte övertala han att få det lite billigare eftersom jag bara ville jämna till det lite, men det var visst helt omöjligt och man fick punga ut 300 för 6-7 minuters klippning.....Jävla gris.......

....För övrigt tycker jag att väldigt många Hallsbergare är endera feta eller industriarbetare, eller både och.....Kumlingar är mer alkoliserade!!

Börjar tryta i kassan nu, jag har ju inte haft nåt riktigt sommarjobb utan har hoppat in lite här och där på olika saker......Trivs kanon att jobba på Kumlanytt och skriva lite och så, men det är ju till stor del ideelt så finns inte mycket pengar där.....Det som kan ge pengar är annonsförsäljningen, men den går åt helvete...

....Har även jobbat lite extra åt min feta juggegranne som har en grävmaskinsfirma.......Men han är en skum jävel och de två senaste dagarna har jag ( och kommer nog inte ) fått betalt för......Det är väl bara konstatera vad ryktena om han säger......Det är en fet jävla kriminell luffare och jag ska försöka hålla mig borta från han i fortsättningen!!

Det ryktas....Att mitt favoritband Arctic Monkeys kommer släppa sin tredje skiva i Augusti!!

Det ryktas.....Att jag redan nu känner vart man vill resa i höst/vinter......Barcelona.....Självklart mest beroende på Zlatan!!

Det ryktas....Att en brännbollskväll är planerad till nästa Lördag i Örebro!!

Det ryktas.....Att såväl Sandberg, Klingen och Kimboll vill/ska flytta till Kumla.....Skona Kumla!!

Det ryktas......Att jag saknar Jenny väldigt mycket, hon är på semester nu och det var för länge sen vi sågs!!


Veckans Youtube.




Kommentar : Det här var faktiskt jävligt tjusigt av Jeppe Blompung!!


Kommentar : Rätt kul klipp, speciellt de som blir livrädda....Jävla kineser!!

Klockan är 15:34, tid för att dra vidare....Tjing!!





Kommentarer
Postat av: jenny

Det ryktas att..

Jenny saknar någon att dela sina roliga skämt med

Jenny saknar någon att lura i en massa saker

Jenny saknar någon att lyssna på Bruce Springsteen med

Jenny saknar någon som hon kan vinna över i kortspel



Det ryktas helt enkelt att Jenny saknar Anders:(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback