Vardagen tillbaka!!

Ja det kan man väl säga att den är nu när skolan dragit igång igen och lovet är över......Vanligtvis så skulle jag haft ångest och varit knäckt när ett lov/ semester är över, men nu var det snarare tvärtom, de sista dagarna på lovet gick man bara och drog och det var skönt att komma tillbaka och träffa alla klasskamrater igen...

...Tycker det känns som vi har en bra klass faktiskt, det är go sammanhållning och ingen känns utanför......Men idag meddelde min klasskamrat Ronny att han slutar vilket kändes både överraskande och tråkigt......Detta innebär att vi nu bara är 2 killar kvar i hela klassen och den sista förutom mig, han är sjuk var och varannan dag så det känns som han kan sluta när som helst med.....Tänk om jag blir ensam i en hel klass med tjejer......Jag gillar alla tjejer i klassen, men vet inte om jag vill vara helt ensam kille direkt!!

Den här första veckan har vi haft redovisningar på de arbeten vi jobbat med under lovet......Är hyfsat nöjd med både mina arbeten och redovisningar jag gjorde, men grämer mig över att jag inte gjorde nån Power Point presentation till den större redovisningen i Torsdags........Det går ju så fort att fixa det och bilder till en redovisning är alltid bättre!!

Idag har jag spelat korpen, vi vann med 3-0 mot Byrsta Byalag......Jag tappade set mot R hos dem, spelade inte speciellt bra, men samtidigt har han blivit mycket bättre vilket är kul att se......Sen nu på kvällen så såg jag bland annat BlondinBella i Lets Dance.....Fan va söt hon var.......Om du läser det här skriv då BlondinBella, jag har det du saknar!!

Imorgon blir det nog rätt lugnt.....Hade planerat att åka till Pålsboda och kolla när AGA spelar seriesammandrag i pingisen, men farsan skulle visst inte med, vilket jag först trodde, så nu vet jag inte om jag åker......På eftermiddagen ska jag förbi Bjässe Zack då han nyss fyllt 10 år.......Hoppas det bjuds på öl på barnkalaset!!

Veckans historia : Några år tillbaka i tiden var jag ledsagare åt en kille som bodde ihop med sin superbjässe till tjej....En dag skulle han åka och handla, men han kände sig sjuk så då fick jag åka iväg till Kvantum i Kumla ensam med superbjässen.......Skulle tippa på att hon är runt 1,90 lång och vägde 160 kg........Naturligtvis var det massor med folk där denna dag på Kvantum och massor med folk jag " halvkände " igen.......När dem såg oss ihop tittade dem först på mig, sen på henne, log lite och nickade.......Dem trodde jag var ihop med superbjässen!!

Jag kan villigt erkänna att jag aldrig någonsin som denna dag träffat så mycket folk på Kvantum som jag " halvkänner ",,......Till slut höll jag på att få panik, jag började svettas, hjärtat började slå hastigt och jag ville bara rusa ut därifrån, alternativt ställa mig på en scen och vråla....." Jag är inte ihop med den här jävla blåvalen med Frankensten rygg, fatta det!!!!!! "............Men jag plågade mig runt till vi handlat klart.....En hemsk upplevelse, allt som allt!!


Det ryktas.......  Att Noren Ping Pong Show ska gå av stapeln nästa Fredag??

Det ryktas.......  Att det inte var Johan Bäck som var här på nyårsafton utan att det var en körgosse och scoutmedlem!!

Det ryktas    Att Nebo lämnar AIK!!

Det ryktas........   Att Kimboll och Fiske Fredrik inte var helt överrens på Nyårsafton??

Det ryktas.....  Att Puskas lyckats med att sopa Juldagen under mattan, vad som hände får vi förmodligen aldrig veta!!


Veckans Youtube : Båda dessa klipp handlar om otäcka idrottskador.....Inget att se för känsliga!!








Veckans Lista

Top 3

Sveriges 3 bästa hockeyspelare just nu

1. Niklas Lidström
2. Niklas Bäckström
3. Daniel Sedin

Nu är klockan 23:47......Ska lägga mig framför burken och se om det är nåt.......Länge leve familjen Björk!!


Kommentarer
Postat av: MN

Fan Anders!En av dom bästa historier jag har hört!ha ha ha

2009-01-10 @ 00:34:45
Postat av: Kimboll

Utveckla gärna ryktet gällande fiske Fredrik och mig.

2009-01-10 @ 08:41:54
Postat av: Karin

om du börjar läsa min blogg så får du ju reda på mina planer:) nä, jag går inte ut i kalmar, väldigt sällan iaf.. ha en fin helg!!

Postat av: Anonym

Tycker nog du ska vara lite mer selektiv vad gäller ditt val av skrivämnen.



Många gillar inte att bli uthängda med namn och olika "anekdoter", rykten osv, på en öppen blogg även om de inte säger det direkt till dig...

2009-01-10 @ 09:59:10
Postat av: Anders

Mycket intressanta uppgifter Detektiven....Om de är sanna så tar det här fallet en helt ny vändning....Puskas själv fortsätter dock att tiga och hoppas att hela historien ska glömmas bort!!



Kimboll : Utan att gå in på detaljer så var ni väl inte helt ense om vem som skulle dricka på Nyårsafton....Det är som sagt vad jag hört, rätta mig gärna om jag har fel??



Namnlös : Det är nog ingen större fara kan jag lova dig....Den senaste historian om superbjässen var över gränsen i och för sig, men kan garantera dig att hon inte läser min blogg!!

2009-01-10 @ 13:09:28
Postat av: Linda

haha, nej fyra har kommit ut på film, den femte va biopremiär i höstas nångång, filmen släpps 11/2:P haha... okej, men ja gillar alla dom filmerna:) haha, men ettan är ju bäst, sett den x antal ggr:P haha...



nej inte börjat skolan ännu:P 15 jan:P minnet bra men kort tror ja?:P du kanske lider av samma åkomma ja har?:P korttids demens:P haha..



jo man blir tjock av pasta om man äter för mkt å rör sig för lite:P haha... mkt kolhydrater i pasta:P tyvärr:/ haha...

2009-01-10 @ 15:15:04
URL: http://missliindaa.blogg.se/
Postat av: Kimboll

Nu var det faktiskt så att jag sa att jag kunde köra. Dels hade jag varit sjuk under mellandagarna och kände mig inte helt kry på nyårsafton, även om det hade varit kul att ta en öl så var det inte hela världen. Det fanns ju andra alternativ att ta sig till Kumla.

2009-01-10 @ 16:59:36
Postat av: Jenny

Hahaha, vilken konstig story du bjöd på!! Anders och superbjässen, ett radarpar! ;)

2009-01-12 @ 07:47:15
URL: http://jennsaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

varför, varför varför skriver du med hundratals punkter!!!

2009-01-12 @ 18:23:11
Postat av: Anonym

Anders..jag asgarva mej igenom din blogg, du e ju helgalen å störtsköön..;) ses i skolan

2009-01-12 @ 21:08:19
Postat av: Rebecka

Anders..jag asgarva mej igenom din blogg, du e ju helgalen å störtsköön..;) ses i skolan

2009-01-12 @ 21:09:27
Postat av: Anders

Kul om du gillade en del av den Rebecka, ja vi ses på Onsdag ;)



Varför jag skriver med punkter....Ja, jag vet inte, är det nåt att bry sig om??

2009-01-12 @ 23:31:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback