Huvudvärk!!

Ja det är nånting jag har nu, en massiv huvudvärk......Klockan är 10:20 och jag var ute igår så där har vi anledningen till det.......Mer om det längre fram.......Idag ska jag till Jonathan han fyller 11, eller är det 12 till och med??.......Har inte köpt nån present än, men får väl hitta på nåt, blir förmodligen nån sportgrej av nåt slag....

.....I Torsdags så var jag hos tandläkaren 320 kr åt helvete, fy fan, men hade inga hål alla fall......Sen på kvällen hade vi en rätt lugn träning till skillnad mot hur det sett ut tidigare i veckan, jag kände mig dock så jävla stel och förfallen så jag blev sist i varje joggvända vi gjorde fast det inte var så högt tempo......Men känns bra med vårt lag, vi har inte tappat en enda spelare från ifjol och jag tror nog vi kan hamna på övre halvan alla fall i år!!

I Fredags var jag nere, det började i skolan.....Alla andra i klassen kändes väldigt uppåt inför helgen, men jag mådde piss......Anledningen vill jag inte gå in på, men vi kan säga att till stor del är något nästan helt nytt det handlar om, men nu börjar det bli jobbigt faktiskt......Skulle egentligen vilja skriva om det, men det går bara inte........På hemvägen med bilen var jag så dimmig så jag lika gärna kunde kört i diket......När jag kom hem satt jag kvar i bilen i säkert en halvtimme och bara stirrade ut genom rutan, samtidigt som Springsteens senaste ljöd från CD:n..........Eftermiddagen och kvällen var jag som i ett stort töcken, gick runt som en zombie och kunde inte få dem här tankarna ur huvudet......På kvällen hade jag sagt jag skulle åka till Buffel Gilde, orkade inte till en början, men pallrade mig dit ett tag alla fall lite senare......Där satt BuffelGilde, Puskas och CA och drack öl och spelade TV-spel......Blev inte kvar så länge utan gick hem efter ett tag.......

Tog sällskap med CA därifrån och blev stående och snacka med han ett tag........CA var en av mina absolut bästa kompisar för 5-6 år sen, men nu har vi tappat kontakten vilket jag tycker är synd.......Han har träffat tjej och fått barn och vi har börjat umgåtts i olika umgängeskretsar, var skönt att stå och snacka med han ett tag alla fall och hoppas vi kan träffas lite mer nu än vi gjort de senaste åren......CA och Anus är för övrigt samma person!!

Igår var jag ute, kände att jag ville ta mig en bläcka, till viss del beroende på att det var länge sen jag var ute, men även för jag ville försöka supa bort dem tankar som satt sig i min skalle.....Åkte in till Bäck och tänkte kolla på handbollen Sverige - Frankrike, vi trodde det började 7 och inte halv 7 och slog på när det gått 10 min och då stod det 8-2.......Morsning!!

Varför är det alltid så att när man kollar på sport tillsammans med kompisar så går det jämt åt helvete.....Speciellt om Sandberg är närvarande, den mannen för en sportslig värdelöshet med sig som måste gå genom rutan på nåt sätt.......Resten av kvällen spelade vi kort och nåt frågespel som Bäck hade-.......Sandberg kom förbi lite senare med.......Stämningen blev som vanligt rå, adrenalinstin och skadeglad när vi spelade frågespelet........Helt plötsligt var klockan halv 12, 2 timmar hade försvunnit under vad som kändes som en halvtimme, så dags att dra....

....Som så ofta i slutet så hamnade vi på Pitchers och det kändes som halva Kumla var där, det har blivit ett riktigt " Kumlahak " Pitchers.......Finns inte så mycket att säga om kvällen där, var trevligt men ingen kväll man kommer minnas längre fram knappast.......Bäck fick tillbaka sin gamla när nåt gammalt ligg till han satte sig vid bordet och Sandberg försökte som vanligt se respektabel ut trots att han var så full så att ögonen stod i kors.....Själv kände jag i lagom form......En hyfsat kul kväll allt som allt!!

Det ryktas.......Att Andre ska ha sin inflyttningsfest nästa helg!!

Det ryktas.......Att CA är sugen på ta upp sin fotbollskarriär igen, frågan är om de fortfarande tillverkar fotbollskor i storlek 49??

Det ryktas......Att jag kan ha ett nytt extrajobb på gång, som ledsagare i Örebro, ska på möte på Onsdag!!

Det ryktas........Att vi ska prova en ny sak här snart, nämligen " veckans Gästbloggare ".........Då får dem jag ofta skriver om chansen att ge sin syn på saker och ting här med sina egna ord!!

Det ryktas......Att vågen visade mer än nånsin när jag vägde mig förra veckan 95,8.....Nu är den dock nere på 94 och ska försöka kapa 4-5 kilo till innan säsongen börjat!!

Det ryktas......Att Sandberg har börjat sluttit sig som en mussla och inte berättar nånting om sin syn på saker, rykten och annat efter att som han säger " blivit grovt felciterad " vid för många tillfällen!!


Veckans historia : Inkilning i Vialund för oss som är nya i 7:an en av de första dagarna på högstadiet........De äldre som går i C-huset, 8:or och 9:or har hittat på massa lekar som vi ska genomföra uppe på scen inför hela C-huset......Jag åker på att göra nån form av dans, minns inte riktigt vad det var........Men får alla fall ta på mig lite konstiga scenkläder innan jag går upp........Är såklart riktigt nervös när jag ska ut på scen och efter nån minut är katastrofen ett faktum.......Jag tappar byxorna!!

Dem byxor jag valt visar sig vara alldeles för stora och dessutom har jag inget skärp......Halva Vialund sitter och gapskrattar åt mig samtidigt som jag desperat försöker dra upp dem samtidigt som jag dansar.....Fiaskot är ett faktum, pinan fortsätter i ett par minuter till och jag tappar byxorna flera gånger unden tiden.......Till slut får jag äntligen lämna scenen och veckorna efter möts jag av skratt och kommentarer i korridoren hela tiden.......Bra start på högstadiet eller hur!!


Veckans Youtube




Kommentar : Tidernas bästa humorprogramm Varan Tv.....Fan vad jag saknar det!!



Kommentar : Dumme jävla arab!!


Nu har bakfyllan faktiskt släppt en hel del sen jag började skriva, skönt......Ska förflytta mig till TV-soffan nu och ta lite frukost och se om det är nån sport att se.......Haaaaaaaaaaj!!





Kommentarer
Postat av: Anonym

jag hoppas ju att du skämtar med mig, har ju haft blont hår i ett år och färgade tbx det mörkt förra veckan

Postat av: MN

Andre hoppas Festen är på Fredag!Ska på 50års fest på Lördag

2009-01-25 @ 16:01:35
Postat av: Purre77

Veckans gästbloggare! Låter intressant.... Vem har ordet först?

2009-01-25 @ 21:51:38
Postat av: Anders

Det mesta tyder på att hans fest blir på Lördag...



Puskas : Det är inte bestämmt än.....Men du kanske vill vara gförst ut??

2009-01-26 @ 00:01:43
Postat av: Linda

hehe, okej;)å du trivs där?



japp jag trivs riktigt bra:) känns inte riktigt som grundskolan längre, i all mening.. känner ju inte alla däremot, så en del kanske är lika barnsliga:P vem vet, haha:P



oj vilka frågor:P de som känns bäst är väl att de finns massa trevligt folk, de är intressant osv:P

minst är kanske just denna kurs, dom har gjort om utbildningen så vi fick verkligen de tråkigaste först, men men:P så är de:P ja har valt rätt iaf, för stunden:)



va vill du plugga sen då?

2009-01-26 @ 17:05:21
URL: http://missliindaa.blogg.se/
Postat av: Purre77

Jo.. kanske det... =)

2009-01-26 @ 19:32:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback