Snart helg!!

Blir några korta rader om veckan som varit här bara.......Klockan närmar sig 12 och är trött så ska inte skriva mycket.......I Tisdags var jag på möte angående att bli ledsagare åt en 15-årig kille.......Han verkade inte vara så utflippad som jag hade förväntat mig då jag fått veta att han har AD/HD, Aspbergers syndrom och nåt mer syndrom.......Men känns inte som våra intressen klickar direkt, hans största intressen var lastbilar och mopeder.........När jag försökte föra in samtalet på speedway som ju är en motorsport avbröts jag av ett " UUUUUÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ "..........Vi får väl se hur vi funkar ihop....Efter jag varit där så plingade jag på hos Jenny för att låna toaletten då min bil stod alldeles utanför henne.......Öppna gör en Jenny i pyamas och den kroppen måste gud ha jobbat länge med......Jag blev alldeles mållös och ville inte lämna lägenheten, men efter att ha plockat upp min haka från golvet så åkte jag alla fall.....

Igår så var jag så uppe i varv när jag kom hem, kunde inte sitta still en sekund utan mina tankar hamnade hela tiden på samma ställe.......Var därför tvungen att åka iväg och köpa några öl att kyla ner mig med.......Struntade i fotbollsträningen och åkte och spelade pingis istället........Kom hem och knäppte upp några kalla, det satt fint......Blev lite halvlurig samtidigt som jag kollade på Sverige mot Österrike......Bra match av Sverige för övrigt!!

Idag hade vi som uppgift att hålla i en lektion i 40 min......Tycker min del gick ganska hyfsat, jag fick höra att jag är bra på ställa följdfrågor och att det känns intressant när jag pratar för man aldrig vet vad som ska hända bland annat.....Efter skolan var jag hemma hos min favoritjej Jenny i nån timme eftersom jag hade en läkartid kl 2 i Örebro......Trivs bra där........Nu på kvällen har jag gjort min första uteträning, fan va skönt att slippa springa och alla jävla fyspass........Kände mig ganska pigg med även om mina grusskor såg ut att vara hämtade från soptippen med stora hål i och knappt några skosnören.....




I Onsdags blev det några öl




Min lagkamrat Stillfors i Yxhult innan träningen....En kille som är 100 % gay!!




Delar av mitt vardagsrum, bland annat mitt barbord som är något av min personliga favorit i hemmet!!


I helgen är det dåligt med planer....Blir korpen imorgon alla fal, Minta är tillbaka efter sitt träningsläger i Thailand.....Och på Söndag ska jag och Jenny in och kolla på bandy när ÖSK spelar, blir min första bandymatch någonsin.....

Det ryktas......Att Berg ska få barn!!

Det ryktas......Att jag funderar på dra ihop en stor fest här snart!!

Det ryktas......Att en tjej i kassan på Willys råflörtade med Jenny idag!!

Det ryktas.......Att Fredriksson inte är bjuden på 30-års festen.......Skandal!!

Nu måste jag sova, klockan har blivit mycket.......Tack och hej!!

Kommentarer
Postat av: Erja

Schooo mannen, Visst är hon väl fin vår klassis Jenny en riktigt rar och goo tjei. Du får ha det bäst på praktiken och fortsätt med bloggandet det är skitkul att läsa fast jag inte känner en kotte av dina polare :)

2009-02-13 @ 09:52:05
Postat av: Anonym

Du såg ju ingen fotboll!

2009-02-13 @ 19:13:15
Postat av: Anders

Hej Erja....Kul att se dig här. skriv gärna mer och ha det bra på praktiken du med ;)



Det gjorde jag visste, såg 2/3 delar av matchen men lyckades missa målen......Vem fan är du som har koll på detta för övrigt??

2009-02-13 @ 20:19:05
Postat av: Svennon

2009-02-13 @ 21:44:31
Postat av: Svennon

Ja du Sandberg. Om Svenska folket var skappat av samma virke som du, ja då skulle utrotningen vara här. En liten vrikad tå eller den minsta snordroppe i näsan skulle betydda utrotningen för svenska folket. Nu är det ju dock så att vi har turen på vår sida och såna som dig finns det bara en av i vårt avlånga land. Så vi andra får överleva och se till att landet går runt.

2009-02-13 @ 21:47:45
Postat av: Kimboll

Det går rykten om att Anders inte såg fotbollen, att han inte ens har kanalen eurosport. Vem min källa är kan jag inte avslöja men den är väldigt tillförlitlig.

2009-02-15 @ 09:47:31
Postat av: Anders

Jag såg fotbollen hemma hos mina föräldrar.....Din källa, eller Noren som vi kan kalla honom, är röjd!!

2009-02-15 @ 21:28:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback