Revoulotion på bloggen!!

Chansen är överhängande att dena blogg kommer att förändras en del ifrån och med nu.......Anledningen är att jag köpt en ny digitalkamera så kan därför börja lägga ut mer betydligt mer bilder än jag gjort innan......Detta i sin tur kan innebära att inläggen blir fler, vissa kommer nog inte bli så långa, utan innehålla mer bilder, men jag kommer ha kvar alla fall ett långt inlägg per vecka....

....Som ni ser så har jag haft veckans första gästbloggare här då Puskas Jakobsson skrev inlägget här under, gensvaret har varit enormt än så länge med 0 kommentarer......Ha Ha Ha......Näste man  eller kvinna som vill vara gästbloggare??,bara säga till i så fall, exempelvis i gästboken.....

Igår så spelade vi bandy i Kumlahallen, arrangören Puskas hade dragit dit oss till 4, men när tävlingarna som var innan vägrade ta slut började det spridas ett misnöje hos oss som väntade, ett missnöje som främst riktade sig mot arrangören Puskas.......Först halv 6 kom vi igång, var ganska kul, men hann bara spela nån timme innan jag var tvungen att dra iväg ihop med Bäck.....Skulle ju in på en fest i Örebro....

Festen  vi skulle till var hos Jenny, eller hos hennes gamla lägenhetskompisar och det var en fest med rocktema.......Jag hade en svart peruk, bruna glasögon, AC/DC tröja och en rödsvart kjol, som dock såg ut som en AC/DC  -kilt..........Noren som hängde med hade svarta raggarbrillor, en fuskpiercing i läppen, ett armband och ett nitbälte........

Vid 9 ungefär kom vi dit och jag hann inte vara där mer än 5 min innan jag tillsammans med en annan festdeltagare gjorde upp om kvällens bästa...eller var det värsta??  klädsel........Tyvärr vann han, men det var för att han kände många fler där, själv kände jag knappt en människa........Var hyfsat kul fest, men tycker det var lite tråkigt att inte jag och Jenny kunde umgås mer, vi sa knappt ett ord till varandra på hela kvällen.......Hon satt mest och pratade med nåt gäng från Nora.......Och visst, dem jag pratade med var väl trevliga, men var ju henne jag helst ville prata med......Men kul, man blev bjuden alla fall!!

Det ryktas.......Att hypokondrikern Sandberg ÅTERIGEN är sjuk!!

Det ryktas........Att Kimboll ser ut som en 60 åring när han kör bil med båda händerna hårt runt ratten, långt nerdragen mössa och näsan klistrad mot vindrutan!!

Det ryktas.......Att Magic Ehn sökt jobb på fängelset och säger sig vara säker på att få det!!

Det ryktas.....Att Loden slog Puskas i pingis igår, till 5 bara visserligen, men ändå!!




Kommentar : Hemma hos mig innan vi drog till Örebro......Jag oduschad och svettig efter bandyn, Noren i toppform!!


 

Kommentar : Älskade AC/DC kilten.....Visserligen var det mormors gamla kjol, men va fan det såg ju ut som en kilt!!

 



Kommentar : Min far......Min systerson Bjässe Zack som sitter och lindar klubban.......Och längst ner jag framför datorn!!

Nu ska jag gå in och kolla på NHL hockey och göra mig lite kvällsmat.......Tack och hej!!


Kommentarer
Postat av: Kimboll

Du kommer väl inte ihåg så mycket från bilturen. Du satt ju och mer eller mindre och spydde på motorvägen och efter det skriker du:



-Kommentera det i bloggen, kommentera det i bloggen.



Själv tyckte jag att jag körde riktigt bra med breställ och allt.

2009-02-10 @ 07:17:48
Postat av: Jennsan

Du hade varit en värdig vinnare om du dissat kallingarna under kilten!;P

Postat av: Anders

Det är bara att konstatera att du lagt till dig med allt fler gubbdrag Kimboll, men det är inget att skämmas över!!



Jo jag får göra det till nästa fest Jenny, det kan jag lova ;)

2009-02-10 @ 22:45:04
Postat av: Bäck

Den 5:e bilden kan mycket väl vara en utav dom olustigaste någonsin !! Är det en människa ??

För övrigt ett trevligt inslag med lite mera bilder på bloggen, frågan är väl hur länge det kommer hållas i schakt innan bild innehållet spårar ur totalt ?



Veckans kors i taket, att Anders har köpt sig en egen digital kamera. Är det därför du har varit så snål under alla år =)

2009-02-11 @ 17:20:29
Postat av: Linda

hehe, lät som en kul fest ändå?? haha, läste om ditt å jennys äventyr inne på tutti frutti hette de va??:P haha.. kul lr?;P

2009-02-12 @ 11:37:30
URL: http://missliindaa.blogg.se/
Postat av: Jenny

Haha, jag måste kontra och säga att du VISST har tryckt ner snö innanför jackan på mig fler än två gånger (då ska jag inte ens RÄKNA alla de gånger som du kastat snöbollar på mig herr Björk:P

Bad style.

2009-02-13 @ 08:59:40
URL: http://jennsaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback