Revy och Fylleslag!!

Ja det har ju det, efter att ha varit igenbommat i några månader så öppnade det nu till helgen och jag var där, mer om det längre fram......Här är en summering av de senaste dagarna....

Torsdag : Hade friluftsdag i skolan så åkte ut till Rynningeviken för att lyssna på nån filur som tog med oss på rundvandring där......Efter det drog jag och Jenny och sprang i Oset, var riktigt fint där, första gången jag sprang där.....På kvällen var det ganska lugn träning, men jag kände mig riktigt stark när vi sprang ändå.......Men det får börja komma ner lite fler äldre nu, dem lyser med sin frånvaro!!

Fredag : Eftersom Minta rest till Thailand så blev det ingen korpen som det brukar vara på Fredagar......Däremot åkte jag och Jenny iväg på Lekebergsrevyn för at se vår klasskamrat Rebecka som är med där......Hon var schyst och släppte in oss gratis.....Revyn var klart godkänd och Rebecka visade sig vara en fena på att sjunga.....Men det värsta var nåt nummer när 5 gubbar, alla 50+, körde en striptease där de tog av sig allt utan pilotbrillorna och stringkalsongerna.......Alla försökte se stenhårda ut och till råga på allt stod gubbjävlarna och juckade mot publiken.....Fy helvete.......Kunde inte haft ett bättre sällskap med mig heller, jag och Jenny har verkligen kul ihop och hon hade klätt upp sig med så hon var väldigt fin.....Hoppas vi åker iväg på fler såna här utflykter!!

Lördag : Fick inte mycket gjort första delen av dagen.......Men efter att ha pratat med Bäck så kom vi överrens om att gå ut alla fall.......Han skulle ta sig hit sen skulle vi dra hem till Andre och kolla in hans nya hus........Som så ofta så var jag ute i sista minuten när det gällde att fixa dricka, Puskas körde utpressning mot mig och tvingade mig att köra in han till Örebro i utbyte mot öl.....Därför blev jag lite sen........Väl hemma hos Andre så visade det sig att han bland annat hade en bastu, den vill jag testa nästa gång jag är där.......Vi bunkrade upp bordet med chips, popcorn, sprit och en hel platta med Red Bull........Man såg direkt vartåt det skulle barka........Bäck var tillbaka i sitt gamla vanliga jag och hade lämnat körgossen hemma, eller hade det nåt att göra med att tjejen inte var med idag??

Efter ett tag när vi pratade om en aktuell sak så blev det ett jävla kackel, det blev som en hönsgård.....Alla satt och pratade i munnen på varandra.......Bäck sa säkert 10 gånger på 30 min att " Jag har varit neutral hur länge som helst nu, kan ja få säga en sak bara ".......Medans Andrevar sitt vanliga föreläsande jag och körde med " Lyssna på mig nu, lyssna på mig nu........Det här tar 2 sek att säga "..........Sen tog det 5 min varje gång efter att han sagt så......Fy fan....

.....Strax efter 12 drog vi till Hotellet, efter att ha hotat taxichauföören klev vi ur, ingen kö alls, lite förvånande.......Var bra drag där inne och flera oväntade namn som dök upp....Bland annat BuffelGilde.......Efter ett tag vart Andre utslängd, som de fina kompisar vi är så skrattade vi och enades om att vakten gjort rätt.......Efter stägning drog vi hem till mig och spelade Chicago.......Jag, Bäck, BuffelGilde och en kille som heter Gustaf.......Mitt i spelet så somnade dock Bäck med huvudet i glasbordet och vi fick avbryta......Innan det hade han lagt 2 kort istället för 1 säkert 5 gånger i rad.........Fanskapet lyckades dessutom förstöra mitt duschdraperi, hela jävla stången är sned, hur fan lyckades du med det din jävla sopa??

Det bör även nämnas att MN kom hit kl 3 och det faktum att han hade beväpnat sig med en vit Mexi Tegel sten försämrade ju inte direkt hans rykte som paranoid.......Sen satt fanskapet här i soffan med nåt jävla pappers halsband och Bröderna Djup mössa och stirrade bara och såg psykotisk ut innan han gjorde Bäck sällskap och somnade......Hur som haver en ganska kul kväll blev det!!

Idag pallrade jag mig upp för att se Bjässe Zack spela hockey, dem vann med 13-2 tror jag mot Bofors och Bjässe Zack gjorde 1 mål.......Pappa piggade upp mig med att säga att " du ser ut som du inte sovit en minut "........Efter det har jag mest legat i soffan, vilat, kollat på fotboll....En typisk Söndag.........

Det ser ut att bli Jag, Jenny, Puskas och Victoria som åker iväg på Springsteen nu......Blir den 5:e Juni istället för 4:e......Fredag istället för Torsdag, äntligen får jag se Bossen Live!!




Det ryktas......Att vi ska spela många av våra seriematcher på Tisadagar.....Det är inget annat än en stor katastrof.......Tisdagar är och har alltid varit den dag då speedwayen och Indianerna kör.......Fan det här ser inte bra ut!!

Det ryktas......Att Kling ska få barn.......Frågan man måste ställa sig är om världen är redo för en Kling till??

Det ryktas......Att Kimboll gått under jorden!!


Veckans Youtube




Kommentar : Raul är en spelare jag alltid gillat, idag eller om det var igår så tangerade han klubbrekordet för gjorda mål i Real Madrid......Här är 10 av hans snyggaste mål!!

För övrigt kan vi meddela att veckans gästbloggare snart drar igång, först ut är förmodligen Fredrik " Puskas " Jakobsson.......Är det nån mer som är sugen på att följa i hans fotspår så får ni hojta till.......Nu ska jag lägga mig framför TV:n, Fotbollskväll börjar snart......Auf Wienerschitzel!!

Kommentarer
Postat av: sanna

Sv: Vi spelade Neger och President samt ett annat kortspel som heter Hollywood :)

Postat av: Bäck

Jag måste hålla med om att det var en toppenkväll !

Riktigt lyckat från början till slutet.

Jag måste också skriva under på att Mickes paranoia verkligen bekräftades då jag vaknade upp i Björks soffa med en stor vit sten av mexi tegel på golvet brevid soffan.

Fy faan !!

Men jag måste dock dementera det där med duschdraperiet, det vet jag inte vart du har fått ifrån Björk ??



2009-02-02 @ 12:39:30
Postat av: Anders

Jag kan inte med 100 % säkerhet peka ut dig som den skyldige....Men det finns vittnesuppgifter som gör gällande att dem är säkra på att det var du.....Dessutom var du väl så full så att du inte skulle minnas om du nu haft sönder det, inte sant ditt helvete??

2009-02-02 @ 17:07:17
Postat av: Jonas S

Angående duschdraperiet, det är ju faktiskt inte helt omöjligt att det är Björk själv som sabbat det och nu försöker lägga över skulden på någon annan.



Angående Raul: Som ett Real-fan gillar man ju självklart Raul. Synd bara att han inte presterar på samma höga nivå nu som tidigare. För det mesta gör han typiska måltjuvs-mål numera och en viktig lagkugge med sitt uppoffrande spel. Men man fick ju se att han verkligen kunde svara för matchavgörande individuella prestationer förr i tiden.



Mvh Jonas

2009-02-03 @ 12:03:20
URL: http://team-sleepy.blogspot.com
Postat av: Anders

Nej du, har jag sönder nåt så står jag för det...Erkänner och betalar....Inte som andra i min kompiskrets som skyller ifrån sig, slingrar sig och blånekar.....Fy fan!!



Raul är en legend som var grymt bra förra säsongen....Inte full koll på hur han varit i år dock!!

2009-02-03 @ 17:35:30
Postat av: Anonym

Står för det och erkänner och betalar, jo jo. Till och med din far ville ge dig en Oscar för ditt framträdande.

2009-02-03 @ 18:08:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback