Friday nigth!!

Min status just nu, ont i magen, lite ont i huvudet efter några öl, ganska trött och dessutom svettig.....Vi kan summera här varje jag känner mig så här.......Först lite kort om veckan som varit...

I måndags var jag på bio i Kumla med min kontaktperson R, såg Australia, en film som fått bra kritik av alla jag pratat med, själv tyckte jag mest den var seg, satt bara och väntade på den skulle ta slut.....R gav som vanligt filmen en 4:a i betyg........Men när vi kom ut därifrån så väntde en chock för mig.......Jag ser hur en folksamling står och stirrar på min bil i vintermörket.........Vad fan håller dem på med tänker jag??

Kommer lite närmare och ser hur en vit lapp sitter på mitt fönster.......Jag kopplar direkt till det rätta men sorgilga svaret, P-böter.....Helvete........Tar upp lappen och tittar på den.......En av gubbarna som står och tittar försöker vara rolig, men jag fnyser mest åt han och går in och sätter mig i min bil.......Börjar häva ur mig en lång harang av svordomar samtidigt som jag ser att beloppet är på 500.......Kunde varit värre ändå och jag har bara mig själv att skylla, då jag kunde ställt mig precis vart som helst förutom där jag nu ställde mig......Men man måste ändå fråga sig, är inte lapplisor denna jords avskum??

I onsdags hade vi en värderingsdag i skolan.....Vi skulle svara på frågor om saker som rör ungdomar som kompisar, alkohol, dataspel, sex och annat.......En lek var att man skulle byta stol om man höll med om det påstående som klasskamraten läste upp, Heta stolen........Det bör nämnas att en stor del av frågorna handlade om sex och det bör även nämnas att jag denna dag var ensam kille i klassen ihop med 7 tjejer.......Det tog inte långt tid innan jag kände hur svetten började krypa nerför kroppen.....Det kändes som jag representerade hela manligheten och flera av frågorna var dessutom väldigt personliga.......Jag bad en bön till mamma och knäppte mina fingrar, men det gick rätt bra ändå till slut.......Men för en stund när frågorna var som värst, när blickarna riktades mot mig och när strålkastarljuset var som starkast så kände jag en viss press!!

Sen på kvällen efter träningen blev jag sjuk.......Blev illamående och det kändes som jag låg för döden ett tag, som så ofta är fallet när jag är sjuk.......Var därför hemma igår från skolan och träningen.......Men idag åkte jag även om jag fortfarande inte känner mig helt hundra......

....Efter skolan var jag hemma hos Jenny ett tag, sist jag var där åt jag popcorn och satte i halsen så jag började gråta, nu drabbades jag av en plötslig svettattack som gjorde att jag började svettas som en gris och var tvungen att öppna balkongdörren och ta av mig tröjan........Vad ska komma härnäst jag besöker henne, kommer jag att svimma då eller??

Nu på kvällen fick jag för mig lite spontant att åka iväg och köpa en kamera så drog iväg till Allanssons och 10 min senare kom jag ut med en Samsung Digitalkamera plus tillbehör som jag köpt för 1100......Inte ofta jag står för såna spontana köp, men jag överraskar mig själv ibland....

Efter det drog jag förbi Eva och Jimmy......Gamle Jimmy är vass på teknik och tycker det är roligt så han visade mer än gärna hur den funkade, men är bra många knappar att hålla reda på.......Blev kvar där i några timmar och käkade hos dem och tog en 4 öl och det var trevligt att sitta och snacka lite.......Man känner sig alltid välkommen där.......Eva och jag är lite olika har jag skrivit tidigare........Men det betyder inte att jag älskar henne och Jimmy är en kanonkille som har bra koll på det mesta!!

Det ryktas........Att Norens 30-års fest blir i bowlingen......Vem hamnar i rännan först??

Det ryktas.......Att Sandberg inte säger nånting om något ämne överhuvudtaget längre av rädsla för att bli uthängd här!!

Det ryktas........Att Bäck håller sig undan från Yxhults löpträningar, vissa är gjorda av svagt virke!!

Det ryktas........Att Kimboll fortfarande har gått under jorden!!

Det ryktas........Att jag aldrig mer ska klippa mig själv.......Tunnt, kort, ojämnt, ser ut som nån släppt en handgranat......Jävla helvete!!

Det ryktas......Att min käre mor fyllde 61 nu i veckan.....Grattis världens bästa mamma!!


Nu imorgon så ska jag först försöka lära mig mer om hur kameran funkar, sen ska jag nog spela bandy med nåt gäng som Puskas känner....Efter det blir det nog nån timme och några öl i bastun......Efter det kan det bli en tripp till Örebro där Jenny tillsammans med sina 2 bästa kompisar har anordnat en fest........En fest med rocktema, när jag var hos Eva och Jimmy så lånade jag nån svart lång peruk och några gamla brillor som jag kanska ska ha imorgon......När lille Dennis såg mig utbrast han direkt......." Ha Ha, vad ful du är Anders "..........Tack Dennis då vet jag det inför imorgon, din lille terrorist ;)


Veckans Youtube




Kommentar : Arctic Monkeys....Probably the best band in the world!!




Kommentar : Här är misshandeln fångad på band som fällde Premier League psykopaten Joey Barton!!

Veckans Lista

3 ord jag gillar.

1. Barfota
2. Tips
3. Säng.

Klockan är över 12....God natt!!


Kommentarer
Postat av: Kimboll

För att hålla myten vid liv om att jag gått under jorden skriver jag inget mer denna gång.

2009-02-07 @ 00:20:15
Postat av: Sanna

Hm, expanderat!? Varför tror du detta? :)

I morgon blir det PLUGG, träning, städning och lite sådant tråkigt innan kvällen antågar och det blir fest i Åre. Söndag blir det skidåkning och plugg! Själver?

Postat av: Sanna

Alpina Vm... Fiasko-start, och tror nästan sverige kommer gå utan medalj! Vad tycker du själv?

2009-02-07 @ 10:46:23
URL: http://kryckan.webblogg.se/
Postat av: Linda

Haha, kan självklart skriva här med:D du får ha så skoj på festen ikväll;)

2009-02-07 @ 11:13:48
URL: http://missliindaa.blogg.se/
Postat av: Jocke (mr 80-tal)

Ska bli kul med MN´s 30-års fest kommer förmodligen att hamna i rännan några gånger på bowlingen. För övrigt kan jag bara tillägga att Liverpool äger,. vänder underläge 2 ggr Torres avgör, Man utd se upp nu kommer vi!!!

YOU´LL NEVER WALK ALONE!!!

2009-02-07 @ 21:30:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback