Saturday at Puskas!!

Igår så var vi hos Puskas och umgicks. Här kommer lite bilder från kvällen.

  

Kommentar : Kvällens värdar....Puskas var en flitig besökare i barskåptet......Victoria och jag bildade ett uselt par när vi spelade sällskapspelet " Alias"!!

  

Kommentar : Grabbarna tvingades in i Puskas sovrum för att kolla Robinson.....Micke Ultra var som alltid laddad till tårna!!

  

Kommentar : Victoria hade bakat en väldigt god tårta/kaka som vi fick till dessert......Sanna och den misslyckade fiskaren Sandberg!!

  

Kommentar : Till vänster ser vi två killar som ser väldigt nyktra och respektabla ut, eller inte, vad tycker ni??.....Vid halv ett var det dags att gå vidare, kikade in på hotellet för att ta nån öl!!



Kommentar : Tyvärr var Svensson där och förpestade tillvaron för alla besökare.....Bondjävel!!


Nu ska jag äta, sen är det bio...2012 ska jag se, har hört en säga den var riktigt bra och en annan säga den var riktigt dålig.....Vi får se vem som hade rätt!!


Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Ser ut som denna helgen blev mer lyckad för dig. :) Jag jobbade hela helgen. Så det blev ingen julgran, men ska ta mig ut i skogen snart.



Ha hört att filmen 2012 är bra...

Postat av: Anders

Jo den var hyfsad....Riktigt bra special effekter, men blev lite tröttsamt andra delen av filmen!!

2009-12-13 @ 21:55:18
Postat av: Kimboll

Precis vad jag sa om filmen. Vad gav R? 4 av 5?

2009-12-14 @ 17:57:48
Postat av: Anders

Jo han ger alla filmer 4 i betyg, så även denna...Själv skulle jag vilja sätta en 3 a!!

2009-12-14 @ 20:02:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback