Julfesten klar!!

Det har blivit en tradition att vi samlas större delen av mitt kompisgäng hemma hos mig dagen innan julafton och denna kväll var inget undantag, utan 11 friska grabbar och tjejer slog sina påsar ihop och var här och firade in julen vänner mellan....Men vi kommer dit, först berättar vi lite om dagen i övrigt som varit.....Började med att gå till tandläkaren vid 10, hade inga hål sist, men va fan dem hittar ju alltid nån jävla anledning för ett återbesök....Tror det var tandsten eller nåt sånt.....Hur som helst blev det en mindre skräckupplevelse......Hon höll på med nån jävla skrapa på varenda jävla tand och det var inte direkt behagligt och inte blev det mer behagligt när jag fick syn på mig själv i spegeln och såg att jag var helt blodig i munnen......Gurglade till och hon förstod att jag behövde en paus på några sekunder....Reste mig upp och råkade välta ner alla hennes redskap, började svettas kopiöst och när jag skulle lägga mig igen höll jag på att missa hela stolen!!

Lyckades ta mig igenom besöket sen alla fall...Efter det var det pingis med gubbarna nere i hallen och jag var i otroligt dålig form....Fick fan knappt över en boll.....Efter det var det hem och förbereda för julfesten, vid 6 skulle gästerna komma.....Julgrisen Bäck kom först sen droppade namn efter namn in och det blev en mycket trevlig kväll med julklappsutdeling, Kimbolls musik Quiz, Pandoras ask a la Paradise Hotel och fia med knuff och mycket annat....Här nedan följer lite bilder från kvällen!!

  

Kommentar : Kimboll, Sandberg, Bäck och Magic Ehn hamnade direkt vid barbordet.......Jag håller på och vinna i fia med knuff, vi spelade 2 partier under kvällen, jag vann naturligtvis båda....Är mer eller mindre oslagbar i det!!

   


Kommentar : Segern är min, men vart fan är mina ögon......Två grisar sitter och äter!!

  

Kommentar :  Efter det blev det julklappsutdelning...Alla hade köpt nånting för max 50 kr som vi lottade ut.....Jag fick Kimbolls paket som var en deo och lite annat krims krams!!

 

Komentar : Puskas var glad över sin present, ett myggdödarrack....Sanna fick min present, en bok, en begagnad cd och några tabletter vars bäst före datum gått ut!!

  

Kommentar : Noren fick några skumma saker och blev så här glad över det....Kimboll fick lite ölkorv!!

 

Kommentar : Puskas paket var en aning olustigt som synes......Noren kunde som vanligt inte gå igenom en hel kväll utan at slå ut nåt eller ha sönder nåt, här håller han på och städar upp efter!!

Det ryktas.....Att jag fick ta emot anklagelser om att mina presenter var begagnade...Jag nekade dock och håller fast vid det än!!

Det ryktas.....Att Sandberg snodde med sig ölkorven hem och käkade upp den som den feta julgris han är!!

Det ryktas....Att Magic Ehn hade en blackout från större delen av helgen  som var....Han minns dock att han förmodligen var på Ritz i Lördags!!

Det ryktas....Att den 70 årige Snetugg från pingisen har en älskarinna som sägs vara mellan 30-35....Det låter ju helt osannolikt, men dessa rykten har cirkulerat på marknaden länge!!

Det ryktas....Att Puskas nu drar iväg 2 veckor till Thailand.....Jag är inte ett dugg avundsjuk!!


Nu är klockan snart 2...Imorgon när man vaknar är det julafton, ska vara hos min bror Peter kl 13....Känner mig redan sugen på prinskorv, köttbullar och en julöl......Tjingeling!!


 

Kommentarer
Postat av: Kimboll

Det ryktas även om att någon hade tagit en av Tessans cider från det beryktade kylskåpet utan frys.

2009-12-25 @ 09:54:00
Postat av: Anders

Eftersom jag inte gillar cider så känner jag mig oskyldig, blir det du jag och Noren ikväll Kimboll??

2009-12-25 @ 12:08:40
Postat av: jenny

Snart dags att klämma fram ett till inlägg Björk! Väntar med spänning!:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback