Det tar sig!!

Sist blev jag utklassad med 6-0 i matcher....Idag blev det 6-2 med mersmak när Bäck och jag gick ett returmöte.....Jag var helt klart lite vassare än sist och Bäck var inte riktigt lika bra och det borde nog blivit 5-3 i matcher.....I den sista matchen hade han 3 bollar kvar och jag bara 8:an, men när jag satte 8:an så följde oturligt nog den vita med och det innebär ju som bekant förlust.....Hade ändrat taktik lite , mitt motto för dagen var " in i skiten "......Det innebar att det blev en hel del chansstötar och det är då jag är som bäst när vad som helst kan hända, men till Bäcks nivå har jag en bit kvar!!

På kvällen har jag gjort säsongens första träning på konstgräset i Kumla.....Har inget sug alls för fotboll som det är nu, men tyckte det var dags att visa sig nån träning.....Men jag kände mig riktigt tung!!

  

Kommentar : Titta på fanskapet.....Innan första matchen startat var mina förhoppningar låga!!

 

Kommentar : Efteråt var jag trots allt nöjd över att ha knipit 2 matcher!!  Den evige veteranen Pelle var självklart en av dem som var med på träningen!!


Dagens fråga : Skulle ni köpa en bil av denna man??






Kommentarer
Postat av: Bäck

Jag tycker du spelade lite bättre denna gång faktiskt.

Du såg mer skärpt ut, som om du visste vad som krävdes av dig för att kunna utmana mig på riktigt i en match och inte bara hoppas på mina misstag.

Ser fram emot en ny match snart !

2009-12-17 @ 18:00:28
Postat av: Noren

Björk det kommer bättre dagar! och snart går vi mot ljusare tider!Ha det så får vi ta en öl någon dag.

2009-12-17 @ 21:49:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback