Bloody haircut!!

Egentligen är klockan för mycket för att sättasig och skriva här nu, men jag känner ändå för att skriva av mig så så får det bli.....Idag var jag och klippte mig.....Slank in på ett Drop In ställe där jag inte klippt mig förr.....Hon började dra lite i håret och fråga hur jag ville ha det och så vidare, jag förklarade och hon skulle till att börja och drog då sin kam genom kalufsen och då blev det AJ med stora bokstäver.....Hade helt glömt bort att jag slog i huvudet förra veckan och fortfarande hade ett stort sår uppe på huvudet, men det märkte vi snart att så var fallet då det började blöda ymning ner för ansiktet.....Vi lyckades stoppa det värsta blodflödet och hon klippte klart.....Sen satte jag mig i bilen och åkte hem.....Efter ett tag så tittade jag i backspegeln och det var som att se en psykopatisk massmördare......Det hade börjat rinna igen och droppade blod över hela ansiktet.....Jag hade planerat att komma ut därifrån nyklippt, fräsch och stilig.....Istället slutade det med att jag hade stelnat blodigt hår kombinerat med mysiga blodfläckar över hela ansiktet!!



Den kurs vi har nu i skolan är ganska kul faktiskt....Den handlar om kommunikation och hur vi pratar med varann, hur vårt kroppspråk är, hur andra uppfattar oss och så vidare.....Om en vecka är det jullov, den här terminen har gått väldigt fort och nu är det snart bara en termin kvar av pluggandet....Börjar känna mig lite orolig för vad jag ska hitta på efter det.....Skasjälvklart försöka få jobb som fritidsledare, men det är inte det enklaste och dem prognoser jag hört den senaste tiden om chansen att få anställning som det är inte goda......Kanske blir det så att jag pluggar vidare när den här utbildningen är klar, trivs alla fall med att plugga.....Annars skulle jag gärna utöka min tid med att arbeta på Kumlanytt, men kruxet där är ju att det verkar vara svårt att få betalt om man jobbar där, mycket är ju ideelt.....Annars tycker jag det ofta det är ett riktigt kul och intressant jobb och det känns som jag passar bra in där med!!

För övrigt var jag på ett redaktionsmöte där igår. Vi gick igenom saker som ekonomin, annonsering, framtiden och annat.....Jag försökte ge ett civiliserat och respektabelt intryck men när jag efter en kvart eller nåt fick syn på mitt kollegieblock som låg mitt på bordet kände jag hur kalla kårar grep tag i mig.......Självklart hade jag lyckats vända upp en sida där jag hade kluddrat ner två stycken penisar i olika former....Fråga mig inte varför, men där var dem alla fall.,.....Lite diskret drog jag åt mig blocket, men fiaskot var redan ett faktum, de flesta hade säkerligen noterat mina ganska så udda målningar......Jag försökte ge ett respektabelt intryck av mig själv, men frågan är vad styrelsen för Kumlanytt tänkte innerst inne efter att ha bevittna mina tecknade penisar??

Får väl se om det blir nån fotboll på TV imorgon, jag har tappat sugen otroligt mycket för att kolla fotboll på TV, ser mycket hellre hockey......Orkar knappt ens se fulla matcher från Spanien eller England.....Gällande England så tror jag dels det beror på att vi ( Sverige ) har så få profiler där nu för tiden, sen känns allt så kommersialiserat nu för tiden.....Jag saknar själ och identitet som fanns på ett annat sätt förr....För min del skulle de mer än gärna få införa en regel för exempelvis max 3 eller 4 utlänningar per startelva......Då tror jag många skulle tycka det blev intressantare att börja kolla igen och den själ som saknas nu skulle delvis komma tillbaka!!

  

Kommentar : Har försökt skapa lite julstämning hemma....En vacker tavla på redaktionen!!


  

Kommentar : De beryktade " Penis - bilderna "........Pingis och öl, en given kombination!!


Det ryktas....Att Svensson inte fått inbjudan till Sandbergs nyårsfest och nu hotar / lovar med att fira nyår i sitt eget garage!!

Det ryktas....Att Sandberg och Sanna ska ha barn.....Stort gratis!!

Det ryktas....Att min far som aldrig tycker nånting på TV är kul nu har hittat ett programm han skrattar åt.....Ett program som jag själv inte tycker är alltför bra....Playa Del Sol!!

Det ryktas....Att en profil från Pingiskorpen fick sparken från sitt jobb på kommunen efter att ha suttit och porrsurfat!!

Det ryktas....Att det är livsfarligt att låta Johan Bäck gå i närheten av ens tekniska saker då de alltid slocknar eller börjar krångla då han närmar sig!!


Nu är det fan dags att sova....Det har blivit lite väl sent, hoppas man vaknar innan 11 imorgon!!

Kommentarer
Postat av: Purre77

Det är därför man tittar på Championship-fotboll! Där har du den ENGELSKA FOTBOLLEN du söker! Jag säger bara Kenilworth Road....

2009-12-12 @ 10:27:00
Postat av: Anders

Absolut, jag håller med....På ställen som Kenilworth Road och säkerligen flera andra arenor i lägre divisioner existerar fortfarande den själ, personlighet och charm som har försvunnit högre upp!!



2009-12-12 @ 13:32:41
Postat av: sanna

Nu kommer ju då svensson slippa garaget då han faktiskt kommer hit på nyår iaf;-)

2009-12-12 @ 13:49:45
Postat av: Anders

Jaha där ser man, personligen hade jag dock tyckt det vore roligare om den jäveln suttit och tryckt i sitt eget garage!!

2009-12-12 @ 14:15:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback