Saknad inspiration!!

För tillfället har jag inte den inspiration som behövs för att skriva här......Vi nöjer oss därför med en kär gammal läsarfavorit....


Det ryktas.....Att Sandberg och Sanna ska flytta till Kumla.....Nära stationen hamnar de från och med den 1:a Oktober...I och med det detta försvagas självklart Kumla på alla sätt och vis!!

Det ryktas....Att Klingen fått sitt första barn.....Grattis!!

Det ryktas.....Att den sjävkritiske veteranen i Yxhult Pelle fick panik när vi satt i en kanot 3 stycken igår och helt plötsligt reste sig, skrek " nu drar jag "  och sen hoppade ur vilket medförde att hela kanotjäveln med oss övriga i välte.....Skärpning Pelle!!

Det ryktas.....Att Kimboll höll på att flippa ur när vi spelat brännboll igår......Först stod han och slog iväg tomma ölburkar i riktning mot respektabla människor som kom promenerande i parken.....Sen försökte han välta en bajamaja med folk i inne på Örebro Festen!!

Det ryktas.....Att jag glömde mina nycklar i Örebro igår och tvingades ringa på hos föräldrarna kl 4 mitt i natten!!

Det ryktas.....Att jag tidigare i veckan knäckte Gilde när jag fick fyrtal i knektar när han stod på utgång i Chicago.....Efter det så defilerade jag hem en enkel seger och gick hem 250 kr rikare!!

Det ryktas......Att en kvinna som var MINST 50 stötte vilt på en paff och förvirrad Andre!!

Det ryktas.....Att de flesta var eniga om att Micke Noren och Andre var de stora besvikelserna under brännbollen!!

Det ryktas.....Att en hotfull och stor turk trängde sig in här i veckan och försökte sälja en dammsugare för 37000!!

Det ryktas.....Att Andreas " Andy " Eriksson la upp ett bord till försäljning på Blocket och sålde det, för att sen när det var sält komma på att han slängt bordet förra året!!

Det ryktas.....Att Indianerna inte KAN VINNA när jag är där och kollar på dem.....Kanske lika bra att hålla sig borta från deras matcher!!


Det blir allt, vi får se om inspirationen har kommit tillbaka snart.....Nu ska jag åka och handla.....Hej Hej Monika!!


Kommentarer
Postat av: Kim boll

Den enda som var inne i bajamajjan var Norén och han förtjänade det.

Var är kliar bilderna som jag skickade dig?

2009-08-03 @ 06:34:06
Postat av: Anders

Dem kommer inom kort, alla fall en av dem!!

2009-08-03 @ 10:52:30
Postat av: Ann Onym

Lycka till med din fantasi =)

2009-08-09 @ 16:01:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback