Rykten, rykten & mera rykten!!

Ingen har förändrats, orken och inspirationen att skriva ofta och utförligt här finns inte som det är nu, så precis som förra veckan så nöjer vi oss med....

Det ryktas.....Att jag cyklade omkull i Fredags kväll och skrapade upp armbågen och drog på mig en blödning i låret som gör att jag med all säkerhet missar vår seriepremiär nu på Tisdag mot Hallsberg.....Helvete!!

Det ryktas.....Att min far Lennart " Nutta " Björk kan vara den största badkrukan som finns i hela landet!!

Det ryktas.....Att Kimboll återigen flippade ur i Fredags, genom att krossa glas och sitta och kasta skedar på gäster på Sjöstugan!!

Det ryktas.....Att Sandberg ligger som en stor orörlig gris i soffan och gnäller på sin stackars flickvän att hon arbetar för dåligt....Skrämmande!!

Det ryktas......Att den här omgången var kanoners för AIK.......Vinst 2-1 mot BP samtidigt som Helsingborg, Elfsborg och Kalmar alla förlorade!!

Det ryktas.....Att Henrik " Bjäbbe " Berg fått barn, 2 veckors övertid vart det, men nu har alla fall en liten tjej vid namn Olivia tillkommit.....Grattis!!

Det ryktas.....Att till och med Magic Ehn har skaffat tjej........En än så länge okänd kvinna med 2 barn sägs det......Nu är det snart bara jag som är singel i hela världen känns det som!!

Det ryktas......Att det skulle vara kul att dra ihop ett gäng och spela lite beach volley i Alnägnsbadet innan sommaren är över.....Bara åka dit och sno åt sig en plan, är helt säker på att det skulle bli jävligt kul!!

Det ryktas.....Att det är tråkigt att vissa är så otroligt upptagna att de aldrig har tid att träffas......Men den här sommaren har visat vilka personer som står mig närmast och vilka som inte är mig så nära som jag trodde!!


Det får räcka.....Ha en trevlig vecka......Haaaaaj!!

Kommentarer
Postat av: Anna

Svar: Japp, det var och är invecklat :P



Alltså, Anders... Du kan ju inte på allvar tro att jag baserar ett påstående på något som hänt en gång? Det handlar inte om en gång, det handlar om upprepade gånger. Jag förstår att du inte menade så som jag trodde, och vi kommer inte kunna förstå precis hur den andra menar, så vi sätter punkt för den diskussionen nu.

Postat av: S-O Engwall

Har du slutat att blogga?

Snart spelar vi pingis igen...

Sugen?

2009-08-21 @ 20:04:24
Postat av: S-O Engwall

Har du slutat att blogga?

Snart spelar vi pingis..

Hoppas du är sugen?

2009-08-21 @ 20:07:52
Postat av: Anonym

vad har hänt med bloggen?.....slutat eller?

2009-08-21 @ 23:52:24
Postat av: Anders

Ja den ligger nere för tillfället....Känner inget sug att skriva, vi får se om en paus gör att suget kommer tillbaka, så det är bara hålla ögonen öppna!!

2009-08-22 @ 10:25:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback